kolika مدیر استارتر عضویت: 1401/10/11 تعداد پست: 1725 عنوان قسط ترب 44 بازدید | 9 پست من از طریق ترپ پی از سایتخرید کردم۲۸خردادالان قسط من آخر هر ماهه درسته؟پس چرا امروز قسط تیر فعال شده؟ دیروز | 22:54 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
kolika مدیر استارتر عضویت: 1401/10/11 تعداد پست: 1725 فعال میشه تا ۳۱ هم که سررسیدش عزیزم یعنی خیالم راحت تا31 فرصت دارم؟
kolika مدیر استارتر عضویت: 1401/10/11 تعداد پست: 1725 تاریخ رو چندم زده برای تیر؟نزده ۲۸ تیر؟ عکسش دارم ۳۱تیر تا شهریور زده
kolika مدیر استارتر عضویت: 1401/10/11 تعداد پست: 1725 طلا خریدی برای ترب پی ؟ وثیقه گذاشتی یعنی ؟ نه بابا اسپری ضد تعریق گرفتم
kolika مدیر استارتر عضویت: 1401/10/11 تعداد پست: 1725 دیه جفتش نوشته ۳۱ تیر آخه فعلا دستم خالیه برای همین میترسم