خودکشی هیچ بخششی نداره... گناه کبیرس
کلا نابودیه انسانو در پی داره و کل اعمالش و دو دنیا...
و عذاب الهی همیشگی داره
بدترین فکر ممکنه
از چاله به چاه بی بازگشت افتادنه
ته نابوودیه یه انسان
شیطانو لعنت کنید چون عاقبت خوشی نداره اصلا
فکرم حتی بهش گناهه چه برسه انجامش