2777
2789
عنوان

بارداری

141 بازدید | 29 پست

سلام دوستان

من ده ماهه که اقدام به بارداری دارم اما متاسفانه باردار نشدم. چکاپ و آزمایشات(به جز عکس رنگی از رحم) خودم و همسرم خوب بود و مشکلی نداشت اما متاسفانه خیلی آدم استرسی هستم! دو ماهه لتروزول مصرف میکنم. ۶ روز مونده به پریودم و ترشحات زرد رنگ دارم. امکانش هست باردار باشم؟😔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم استرس رابطه مستقیم داره با باردار نشدن

حتما حتمااا خودتو بیخیال کن اصلا بگو مهم نیس برام تهش ک چی بالخره که میشه

تو این دوره زمونه نازایی معنی نداره بالخره یه درمانی هست

پس تا میتونی ازین روزا لذت ببر بعدا ک بچه بدنیا بیاد و اذیتاش و شب بیداری ها دلت برا این روزا تنگ میشه

حرفام به دردام بستگی دارن:). عاشق ...تتلیتی،عاشق سفر ،شعر و اهنگ ،کتاب و عاشق زندگی کردن🍃

و اینک تا یکسال کاملا طبیعیه

من جاریم برا بچه دوم دقیقا سر یکسال باردار شد

پس فک نکن مشکلی داری غذاهای مقوی بخور

ورزش کن مخصوصا پیاده روی ب همسرت چیزای گرم بده

رایطه منظم بعد پریود داشته باش و بقیه شو بسپار ب خدا

انشاله ب حق این روزا طعم مادر شدن و بچشی

اینم بگم که من دقیقا ماهی مثبت شدم ک فکرشو نمیکرذم و بیخیال بوذم

حرفام به دردام بستگی دارن:). عاشق ...تتلیتی،عاشق سفر ،شعر و اهنگ ،کتاب و عاشق زندگی کردن🍃

میدونم که عفونت ندارم.استرس همه چیز! مثلا همین طول کشیدن بارداری

اون همون استرس بد کلا خراب میکنه بیخیال شو

من ی مادرم ی زن که تمام دغدغه اش بچه اش امیدوارم هیچ پدرومادری امتحان نشه  الهم صل ال محمدوال محمد و عجل فرجهم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز