لیاخانووم مدیر استارتر عضویت: 1403/10/05 تعداد پست: 41 عنوان اتیسم 97 بازدید | 19 پست بچه ها پسرم سه سال و نیمشه جمله نمیگه خیلی میترسم خدایی نکرده اتیسم باشه 1405/04/01 | 21:51 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
berkeh1112 عضویت: 1402/11/05 تعداد پست: 324 سلام عزیزم پسر من اوتیسم داره ۳سالشه .کلام نداره ،درک و توجه هم نداره و به شدت خرابکارو شیطونه
lilimahi74 عضویت: 1405/03/03 تعداد پست: 156 اتیسم علائم دیگه ایی هم داره و از روی این یه مورد نمیشه نشخیص داد لطفا سرچ کنید و دکتر ببرید
لیاخانووم مدیر استارتر عضویت: 1403/10/05 تعداد پست: 41 فقط بخاطر حرف نزدن که نمیشه گفت اتیسمه اخه میگن تاخیر تو گفتار علائم انیسمه
لیاخانووم مدیر استارتر عضویت: 1403/10/05 تعداد پست: 41 اتیسم علائم دیگه ایی هم داره و از روی این یه مورد نمیشه نشخیص داد لطفا سرچ کنید و دکتر ببرید چه دکتری ببرم؟
گوشوارهآسمان عضویت: 1402/10/30 تعداد پست: 17 فقط بخاطر حرف نزدن که نمیشه گفت اتیسمه فقط چون حرف نمیزنه نمیشه ک قضاوت کنی ی روانشناس کودک ببر حتما برای اطمینان خاطر خودت
لیاخانووم مدیر استارتر عضویت: 1403/10/05 تعداد پست: 41 سلام عزیزم پسر من اوتیسم داره ۳سالشه .کلام نداره ،درک و توجه هم نداره و به شدت خرابکارو شیطونه عزیزم میشه راهنماییم کنی کمک کنی بفهمم اتیسمه پسرم یانه؟شما دکتر بردی فهمید؟
قنادایرانی عضویت: 1403/05/21 تعداد پست: 4516 اخه میگن تاخیر تو گفتار علائم انیسمه بله علائمش هست ولی شرایط دیگه هم باید باشه ن صرفا تاخیر گفتار،،
sevdaa83 عضویت: 1404/10/22 تعداد پست: 214 حرفای شمارو متوجه میشه ؟باهاتون ارتباط میگیره ؟بهش کاری میگین ی کار ساده مث چراغ خاموش کردن کنترل اوردن انجام میده ؟
berkeh1112 عضویت: 1402/11/05 تعداد پست: 324 عزیزم میشه راهنماییم کنی کمک کنی بفهمم اتیسمه پسرم یانه؟شما دکتر بردی فهمید؟ اره عزیزم از علائمش بگو برام
لیاخانووم مدیر استارتر عضویت: 1403/10/05 تعداد پست: 41 سلام عزیزم پسر من اوتیسم داره ۳سالشه .کلام نداره ،درک و توجه هم نداره و به شدت خرابکارو شیطونه اصلاکلام نداره؟
لیاخانووم مدیر استارتر عضویت: 1403/10/05 تعداد پست: 41 اره عزیزم از علائمش بگو برام زیاد حرف نمیزنه دو کلمه ای نمیگه