2789
عنوان

طلا گمشده

23 بازدید | 7 پست

دوستان یه گردنبند خیلیی بزرگ هم نه ظریف و ریز طلا گمشده خیلی دوستش داشتم یادگاری بود

لطفا لطفا اگر کسی دعایی میشناسه یا ف.ال گیری کسی که رایگان بتونه کمکم کنه بهم بگید خواهشا دعا یا هر روش دیگه ای (در اصفهان ) اگر هم تو اصفهانید و پیداش کردین حتما بهم بگید 😢

روسری تو گره بزن تو دیوار بزار شاید کسی پیداش کرد مژدگانی براش بزار

من ی مادرم ی زن که تمام دغدغه اش بچه اش امیدوارم هیچ پدرومادری امتحان نشه  الهم صل ال محمدوال محمد و عجل فرجهم

روسری تو گره بزن تو دیوار بزار شاید کسی پیداش کرد مژدگانی براش بزار

یعنی چطوری ؟ روسری گره زدم شنیده بودم گفته بودن بخت دختر شیطون رو میبندن یا دم شیطون من هر دوش رو انجام دادم ولی قسمت مژدگانی رو نفهمیدم لطفا بیشتر توضیح بدید

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

یعنی چطوری ؟ روسری گره زدم شنیده بودم گفته بودن بخت دختر شیطون رو میبندن یا دم شیطون من هر دوش رو ا ...

روسری گره میزنی میگی دختر شاه پریون بختت تو میبندم طلامو پیدا نکنم باز نمیکنم

تو دیوار شهرتون بزار آگهی رو مژدگانی میدم اگه کسی پیدا کرد

من ی مادرم ی زن که تمام دغدغه اش بچه اش امیدوارم هیچ پدرومادری امتحان نشه  الهم صل ال محمدوال محمد و عجل فرجهم

۱۱۰ صلوات به نیت رضای خدا و سلامتی و ظهور آقا امام زمان و همینطور به نیت پیدا شدن طلای گمشده

بفرست هدیه کن ثوابشو به ۱۴ معصوم علیه السلام و شهید هادی و شهید سامانلو

یاعلی بر دشمنات لعنت 👉اگه حاجت داری بگو خدایا لطفا به بزرگی خودت و به حرمت ۱۴معصوم و حرمت شهید ابراهیم هادی وشهید سامانلو حاجتمو بده .بعدش به نیت رضای خدا و سلامتی وظهور آقا امام زمان عزیزمون و حاجت روایی خودت ۱۱۰صلوات هدیه کن به ۱۴ معصوم و2 شهید عزیز و ۴۰ روز هم پشت سرهم سوره واقعه بخون براشون زیارت عاشورا و سوره یاسین هم میتونی بخونی، شکر خدا خیلیها با این توسل حاجت روا شدن اگه حاجتت شرعی باشه و خدا صلاح بدونه روا میشه😍نذر واسه شهدا هیچ اشکالی نداره تو مذهب شیعه توسل کردن جایز هست چون شهدا درجه ایمان و تقواشون زیاده ،نزد خدا مقام شفاعت دارن ،طبق آیه قرآن زنده هستن ،خدا به حرمت دعاشون حاجت میده .شهدا فقط واسطه هستن دعامون میکنن حاجت اصلی رو خدا میده😊این نذرهم عالیه به نیت حل مشکلت صدقه بدی واسه سلامتی آقا امام زمان و ازشون بخوای دعات کنن.بزن رو اسمم کاربریم اولین تاپیکمو بخون پراز اسکرین و کامنت حاجت روایی هست کسانی که حاجت روا میشن خبر میدن ،کامنتاشونو کپی میکنم واسه دلگرمی تو تاپیک.راستی کتاب سلام بر ابراهیم درباره شهید هادی وکتاب فقط برای خدا درباره شهید سامانلو هست بخونشون 😊اینهایی هم که میان میگن توسل به ائمه و شهدا شرک ،گناه وبدعت هست فقط ازخدا بخواین مسلمان و شیعه نیستن از عمد علیه توسل کردن میگن !حالا که تا اینجا اومدی لطفا به نیت سلامتی وظهور آقا امام زمان صلوات بفرست.الهی به بزرگی خدا و به حرمت ائمه و شهدا مشکلت حل بشه و مثل بقیه تاپیک بزنی و صدام کنی خبر خوش حاجت روایی بدی. یاعلی


این تاپیکو بخونید نذر کرد طلاش پیدا شد



https://www.ninisite.com/discussion/topic/17845133/دستبندم-گم-شده-و-مامانم-منو-میکشه

یاعلی بر دشمنات لعنت 👉اگه حاجت داری بگو خدایا لطفا به بزرگی خودت و به حرمت ۱۴معصوم و حرمت شهید ابراهیم هادی وشهید سامانلو حاجتمو بده .بعدش به نیت رضای خدا و سلامتی وظهور آقا امام زمان عزیزمون و حاجت روایی خودت ۱۱۰صلوات هدیه کن به ۱۴ معصوم و2 شهید عزیز و ۴۰ روز هم پشت سرهم سوره واقعه بخون براشون زیارت عاشورا و سوره یاسین هم میتونی بخونی، شکر خدا خیلیها با این توسل حاجت روا شدن اگه حاجتت شرعی باشه و خدا صلاح بدونه روا میشه😍نذر واسه شهدا هیچ اشکالی نداره تو مذهب شیعه توسل کردن جایز هست چون شهدا درجه ایمان و تقواشون زیاده ،نزد خدا مقام شفاعت دارن ،طبق آیه قرآن زنده هستن ،خدا به حرمت دعاشون حاجت میده .شهدا فقط واسطه هستن دعامون میکنن حاجت اصلی رو خدا میده😊این نذرهم عالیه به نیت حل مشکلت صدقه بدی واسه سلامتی آقا امام زمان و ازشون بخوای دعات کنن.بزن رو اسمم کاربریم اولین تاپیکمو بخون پراز اسکرین و کامنت حاجت روایی هست کسانی که حاجت روا میشن خبر میدن ،کامنتاشونو کپی میکنم واسه دلگرمی تو تاپیک.راستی کتاب سلام بر ابراهیم درباره شهید هادی وکتاب فقط برای خدا درباره شهید سامانلو هست بخونشون 😊اینهایی هم که میان میگن توسل به ائمه و شهدا شرک ،گناه وبدعت هست فقط ازخدا بخواین مسلمان و شیعه نیستن از عمد علیه توسل کردن میگن !حالا که تا اینجا اومدی لطفا به نیت سلامتی وظهور آقا امام زمان صلوات بفرست.الهی به بزرگی خدا و به حرمت ائمه و شهدا مشکلت حل بشه و مثل بقیه تاپیک بزنی و صدام کنی خبر خوش حاجت روایی بدی. یاعلی

۱۱۰ صلوات به نیت رضای خدا و سلامتی و ظهور آقا امام زمان و همینطور به نیت پیدا شدن طلای گمشده بفرست ...

این نذر رو چند بار تو همین تاپیک ها دیدم هر کدوم یه چیز میگفتن یکی میگف ۱۴۰۰ یکی میگه ۳۱۳ یکی میگه ۱۱۰ تا الان من چند تا بفرستم؟؟؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دوستان کمک

arf78 | 55 ثانیه پیش

لاغری

elham719466 | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز