آرزوهایم84 مدیر استارتر عضویت: 1404/12/08 تعداد پست: 192 عنوان ادبیات 19 بازدید | 13 پست ادبیات برا نهای دوره یکتا خوبه یا جعفری؟ یا کسی دیگه؟ بررا 19 و 20 1405/04/01 | 19:39 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ani1919 عضویت: 1403/11/09 تعداد پست: 2828 من اصن فیلم نمیبینم که خودت کتاب میخونم بعدشم معنی و ارایه رو از فرمول ۲۰میخونم دمیون گرررر🐈🐱. میتونی بگی گرررر؟- چی؟- گرررررر🐯
آرزوهایم84 مدیر استارتر عضویت: 1404/12/08 تعداد پست: 192 من اصن فیلم نمیبینم که خودت کتاب میخونم بعدشم معنی و ارایه رو از فرمول ۲۰میخونم دستوز و ارایه ضعیفم
آرزوهایم84 مدیر استارتر عضویت: 1404/12/08 تعداد پست: 192 من ویدیو های سکو رو خیلی میبینم و راضیم موسسه است؟ ثبت نام کردی؟
ani1919 عضویت: 1403/11/09 تعداد پست: 2828 دستوز و ارایه ضعیفم کتاب کوچولو همراه فرمول ۲۰رو بخون دمیون گرررر🐈🐱. میتونی بگی گرررر؟- چی؟- گرررررر🐯
آرزوهایم84 مدیر استارتر عضویت: 1404/12/08 تعداد پست: 192 کتاب کوچولو همراه فرمول ۲۰رو بخون میدونم اونوری نمیفهمم تدریس برام راحت تره
آرزوهایم84 مدیر استارتر عضویت: 1404/12/08 تعداد پست: 192 آرهنه رایگانه خیلی از ویدیوهاش ممنون الان از گوگل سر میزنم