2777
2789
عنوان

میخوام برم....

157 بازدید | 11 پست

دوستان میخوام برم مشهد میگن ادویه هایه هاش خیلی خوبن نمیدونم چه ادویه هایی بخرم به جعبع ادویه هام اضاف کنم من فقد از فلفل سیاه و نمک و زردچوبه و زعفرون استفاده میکنم کارایی ادویه هارو نمیدونم لطفن کمک کنید...

و دیگه چه چیزایی ازونجا بخرم بهتره؟

همه میگن تخصه:))ولی ب مولا همش بغضه💔

پودر سیر / جوز هندی

میخک / بادیان

کاری / پودر گل محمدی

زیره سبز و سیاه

پودر لیمو عمانی

سماق قرمز و قهوه ای

پاپریکا / برگ بو / تخم گیشنیز

رازیانه / سیاه دانه / هل

به خاطر تو هم که شده تمام روزاهای بعد از این مهربانتر خواهم شد  98/4/4  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چه قدر اسمشون قشنگه باور کن یه حس خوبی بهم دست داد

خیلیییی خوبن تازه این اسماشونه

برو ببین رنگاشون و عطرشون کنارهم عالیهههههه 

التماس دعاااا

حتااا ادویه رو از بازار رضا بخر

به خاطر تو هم که شده تمام روزاهای بعد از این مهربانتر خواهم شد  98/4/4  
پودر سیر / جوز هندی میخک / بادیان کاری / پودر گل محمدی زیره سبز و سیاه پودر لیمو عمانی سماق قرم ...

میشه بگیپودر گل محمدی و پاپریکا.برگ بو.تخم گشنیزو و بادیانو تو چی بریزم

همه میگن تخصه:))ولی ب مولا همش بغضه💔
میشه بگیپودر گل محمدی و پاپریکا.برگ بو.تخم گشنیزو و بادیانو تو چی بریزم

گل محمدی :  برای لوبیا پلو و کلاً پلوهای مخلوط مثل کلم پلو و هویج پلو بعضی موق ها هم تو قیمه  / ادویه ماست و خیار / ادویه کوکو سبزی 

پاپریکا : تو سالاد میتونی استفاده کنی / و غذاهارو رنگ میده 

برگ بو : هم خاصیت ئرمانی داره هم برای طعم غذا میتونی استفاده کنی / ب.ی مرغ و ماهی و اینارو میگیره 

تخم گشنیز هم همینطور خاصیت درمانی داره و تو غذا مثل عدس پلو و عدسی میشه استفاده کنی

بادیان : میکسش با ادویه های دیگه برای آبگوشت / برای اروم کردن درد دندون 

عرقش هم هست که خواص دارویی داره ولی زیاد نباید مصرف بشه

به خاطر تو هم که شده تمام روزاهای بعد از این مهربانتر خواهم شد  98/4/4  
میشه بگیپودر گل محمدی و پاپریکا.برگ بو.تخم گشنیزو و بادیانو تو چی بریزم

من هرموقع میرم پودرگوجه میگیرم خیلی خوشمزه اس تو قیمه قرمه ابگوشت اکثرغذاها میریزم فلفل هم داره توش ولی ما فلفل دوست داریم کم هم باید بریزی خیلی تنده

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز