o_omoon مدیر استارتر عضویت: 1405/02/26 تعداد پست: 223 عنوان بیاید 21 بازدید | 7 پست میشه راجب شغل دستیار کراتین و احیا مو نظر بدید ؟؟ حقوقش چطوره دیروز | 19:17 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
مجیدرضوی عضویت: 1405/03/13 تعداد پست: 89 من خودم آرايشگرم و به دستيارام براى هر ماه ١٩ تومان ميدم و ٤٨ هم برا خودم ميمونه
مجیدرضوی عضویت: 1405/03/13 تعداد پست: 89 الان حدودی چقدره ماهی ۲۰ ت رو میشه؟ من كه ١٩ بهش ميدم فقط بايد كار بلد باشه
مجیدرضوی عضویت: 1405/03/13 تعداد پست: 89 من نازنين هستم اگه بوتاكس كراتين و ابريشم سازى بلدي جات تو سالن منه😁
o_omoon مدیر استارتر عضویت: 1405/02/26 تعداد پست: 223 من نازنين هستم اگه بوتاكس كراتين و ابريشم سازى بلدي جات تو سالن منه😁 نه به من گفتن یه مدت منشی آرایشگاه باشم به جای حقوق کامل کراتین رو یادم میده بعدش دستیار خودش بشم