سلام دوستان
من اخرین پریودم ۱۶ اردیبهشت بود
همیشه رابطه محافظت شده داشتم ولی یبار تو ۹ خرداد بدون محافظت بود و بعدشم اورژانسی خوردم
دوباره فردای روزی ک قرص توردم رابطه محافظت نشده داشتم و دیگه قرص نخوردم
باید ۱۵ خرداد پریود میشدم و هنوز نشدم
زیر دلم و دور نافم و پهلوم تیر میکشه
ممکنه باردار بشم؟
من معاینه رفته بودم چند وقت پیش گف تنبلی تخمدان دارم
بارداری اولمم دوماه کشید تا باردار بشم
الان میترسم
از ترس بی بی چک هم نمیزنم😑