2789
عنوان

یادگارت

18 بازدید | 0 پست

خیلی وقت بود که دلم تنگه دیدنت بود

تو این مدت بارها و بارهاا موقعیت پیش می اومد که سرنوشت مارو مقابل هم قرار بده

ولی با اختلاف ثانیه ها یا تو از اون مکان میرفتی یا من ....

کار خدا رو ببین عزیزِ رفته من 🥲🥺

چقد سر این گریه کردم که خدای من ؛تو ک اوردیش تو زندگیم و ازممم گرفتیش حتی نمی تونم از دورم ببینمش؟؟

تا اینکه بعدد ماها دلتنگی شب ششم محرم دیدمت 🖤

اخ محمدم نگم از اون لحظه

قلبم به حدی زد دقیقا مثل اولین روزی ک عاشقت شدم

و دلم به حدی مچاله شد شبیه ب اون جمعه ای ک برای همیشه رفتی....

وجودم تحمل این همه دردو نداشت باززز معده ام عصبی شد و وسطای مراسم پاشدم تنها اومدم خونه

ک نکنه حالم بدتر شه ...

محمد یادمه قبلا بهت گفته بودم محرم های قبل از دور دیدمت توام گفتی منم تو رو دیدم

بهت گفتم عجیب نیست بین اینهمههه ادم تو رو پیدا میکردم هرسال

گفتی دیوونه واسه اینه چشامون دنبال هم دیگه اس

و همو پیدا میکنیم :)))))))


امسال اولین سالیه ک ندارمت

این خاطره اومد تو ذهنم یعنی امسالم چشات دنبال من بود ؟؟

منکههه بود ......تورو نمی دونم 🥺🖤

هعیی


ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز