یه پسریو چندین سال دوس داشتم اما اون دوسم نداشت
یهو ببینین اشتباهی دستش خورد واسه دختره میخواست بفرسته واسه من فرستاد از حرص زیاد معده درد گرفتم😔😔
پیامش این بود : میدونی چی منو آزارم میده
اینکه اون همه بهت خوبی کردم محبت کردم هیچ وقت چشتو نگرفت هرکسی 0/5 درصد از خوبی هایی که من بهت کردمو نمیتونه انجام بده
توام ذاتتو خوب نشون دادی خیانتکار دنبال بهونه بودی همیشه عاشق اینی که با پسرا ور بری
منم دیگه بیخیالت میشم هیچوقت سعی نکردی باهام مهربون باشی