خدا بخیر میکنه نگران نباش روزهایی که انجام شده پرخطر بوده
اینجا فقط همون قرص اورژانسی که خوردی شاید شاید خرابش کنه اگه زود خورده باشی و همون قرص هم کل بدنت بهم میریزه و شاید پریود هم نشی چند تا بیبی چک بگیر و هر روز صبح تست بده
البته شما میگی از همین الان هم دو تا شده خط ها
فردا دوباره تست بزن ببین حتی دوتا هاله کمرنگ هم بیفته یعنی حاملگی
حالا چرا بچه نمیخوای نترس بچه اول زحمتش زیاده ولی الان بچه های دیگت کمک دستت میشن
البته شاید میگم حامله هستی بخاطر هاله