دهکده_کرومی_ملودی_23 مدیر استارتر عضویت: 1404/04/08 تعداد پست: 1636 عنوان اسکراب بدن 9 بازدید | 3 پست کیا میزنن یا خودشون درست میکنن؟؟؟ من خودم درست میکنم ولی اصلااااا تغییری نکرده پوستم فقط در حد چند ساعت لطیف میشه همین خواص دیگه ای هم داره؟ هیچی نشد فقط عادی شد✨️ امروز | 14:32 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
دخترک0موقرمزی عضویت: 1404/10/27 تعداد پست: 5237 خودت درست نکن بله عالیه پروف خودمم 💖کاربر قدیمی هستم (خانومای خوشگل هیچوقت باهم پرابلم ندارن ❤️💅🏻 درخواست دوستی قبول نمیکنم
جینگولی989 عضویت: 1403/12/29 تعداد پست: 3942 نه درست نکن دست ساز اصلا من چیزی استفاده نمیکنم پوستم خوبه بعد از شیو فقط آبرسان و ژل آلوورا میزنم از ما هیچ چیز باقی نمیماند جز خاطراتی که درآن دلیل حال خوب آدمی بوده ایم!🌱🥀
the_dark_lady عضویت: 1401/08/03 تعداد پست: 3965 وای داو خیلی خوبهاگه با برس خشک بشوری آلودگی ها رو عمیق پاک میکنه و پوستت هم مرغی نمیشه درخواست ندید به هیچ عنوان قبول نمیکنم!