من قبلا با یک پسر دوست بودم
همه چیز تموم بود خداییش هم خوشگل و خوشتیپ بود هم پولدار و با شخصیت خیلی هم منو دوست داشت من برای مسائل کاری یکم خواستم ازش فاصله بگیرم و کات کنم
توی تایمی که کات بودیم یکی از دوست هاش که شوهر دوستمه کلی چیز راجبش به من گفت
گفت بعضی موقع ها تریاک میکشه قبلا خیلی دختر بازی کرده کلا گذشتش خرابه الانم که مواد البته اعتیاد نداره تفریحیه و من اصلا نفهمیدم
الان دوباره اومد سمت من که باهم برگردیم گفته قصدش جدیه
چیکار کنم بنظرتون ؟ اگر باهاش صحبت کردم به روش بیارم من از این مسائل خبر دارم یا اینکه نگم که روش توی روم باز نشه