میشه اگه کسی میدونه تعبیر این خواب رو بده
خواب دیدم دوست قدیمی که قهر بودیم باهم آشتی کرده و با هم حرف میزنم و به دوست جدیدم حسادت میکنه
و از طرفی یک آقایی با لباس پاکبان میخواست منو بدزده که جیغ کشیدم و رفتم به یک مدرسه انگار و دوست جدیدم و من یهو به جای رفتن از روی پله ها از طبقه بالای مدرسه پریدیم و سالم موندیم ولی من خیلی ترسیدم و از ترس نتونستم تکون بخورم و جا موندم