خانم ها و اقایان محترمی که بچه دارمیشید سقط میکنید میگید نمیخاستیم ناخواسته بود فلان بود این دوره زمونه روش های پیشگیری از بارداری زیاد و مطمئنی وجود داره . اگه اهل تحقیق و مطالعه نیستین دکتر وجود داره که بهتون یادبده.
یچیزی یادگرفتین میگین جلوگیری طبیعی ، چیزی به اسم جلوگیری طبیعی وجود نداره خودتونو گولنزنین کسی که بچه نمیخواد باید حواسشو جمع کنه پیشگیری کنه سقط جنین برای خانم ضرر داره سلامتیشو به خطر میندازه انقد سهل انگاری نکنین کشتن یه بچه حتی اگر یک ماهه باشه هم ادمیرو که وجدان و شعور داره رو ناراحت میکنه .هرروز هی میاین چجوری سقط کنیم، بانو پیشگیری بهتراز درمان است. فشاری نشین از این تاپیک بلکه به خودتون بیاین . چیزی که شما قدرشو ندونستین آرزوی خیلی از جوونای دنیاست.