یه دسر رژیمی واسه میان وعده درست کردم که خودم خیلی دوست داشتم مزشو
من درآوردی بود... ولی بهم چسبید گفتم بگم اونایی که رژیمت و دوست دارن امتحان کنن
سه قاشق ماست ایسلندی، یه قاشق چایخوری یا مربا خوری پودر بادام،و اندازه یک انگشت موز که به صورت نگینی مثل سالاد شیرازی خرد شده باشه با هم مخلوط کنید (با قاشق هم بزنید اصلا میکس یا له نکنید چون بد میشه) و نوش جان کنید
هم پروتئینش خوبه، هم کلسیم، هم چربی مفید داره،هم قند بودنتون رو موز تامین میکنه
اگه مثل مزه های ترش و شیرین رو دوست دارید این میان وعده برای شماست😇