2789
عنوان

کنکور تجربی

63 بازدید | 18 پست

سلام

پشت کنکوریم امسالم مثل سالای قبل هیچی نخوندم

از یه طرفم حرفای فامیل و فشار خانوادم داره اذیتم میکنه

دلمم میخواد واسه ی علاقم تلاش کنم ولی استمرار رو ندارم

یجورایی خسته ام ، ناامیدم

حس میکنم همش بخاطر دو سال پشت کنکور موندنمه

امسالم بخوام بمونم میشه سال سوم😔

خیلی بده خانوادم پشتم نیستن

جایی ام ندارم برم درس بخونم

کتابخونه ی شهرمونم تایمشو کم کردن

نمیدونم چیکار کنم

از یه طرف میگم بمونم امسالمم مثل سالای قبل هیچی نخونم تنبلی کنم(میترسم)

از یه طرفم حسرتش به دلم میمونه و بخاطر فامیل و خانوادم برم یه رشته چرت؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کنکور متوسط؟؟ کنکور سوالاش وحشتناکه

کنکور ی مرحله ای از زندگیه ک توششذهنیت و استمرار و تعهد به خود و دیسیپلین و نظم حرف اولو میزنه. نه سوالات وحشتناک. اگ کنکورو برای خودت بزرگ کنی نمیتکنی ازش عبور کنی

اینو از اونجایی فهمید که چندنفر میرن کلاس ثبت نام میکنن ولی از بین اونا فقط یکی دو نفرشون قبول میشن!

حسبی الله💕

چرا الان نمیخونی خب نهایی خوب و کنکور متوسط ؟؟؟فکر میکنی هر کی قبول شده تو بهترین شرایط و رفاه و حما ...

از الان میشه از تقریا صفر و متوسط نهایی هارو معدل بالای ۱۹ گرفت

😘❤️کاربری دست دو دوست صمیمی❤😘

الان وقتم کمه

از اون طرفم پایم ضعیفه

رشته ای ک میخوام توی این تایم کم نمیشه

گفتم بمونم برای سال بعد از امروز شروع کنم

ولی هنوز نتونستم به خانوادم بگم چون مطمئنم بحثمون میره بالا...

همشم بخاطر حرف فامیل

خودمم از طعنه و کنایه هاشون خسته شدم


نه من توقعی ندارم خودم با هر شرایط سختی باشه میدونم میتونم بخونم و قبول شم

ولی خانوادم پشتم نیستن

توی خونه که عمرا بتونم بخونم

کتابخونه هم به زووور

از اون طرفم هعی میگن فامیل فامیل... عق


کنکور ی مرحله ای از زندگیه ک توششذهنیت و استمرار و تعهد به خود و دیسیپلین و نظم حرف اولو میزنه. نه س ...

الان یه کنکوری باید کتاب تست بخره هر کتاب دو میلیون کلاس ثبت نام کنه حداقل ۱۵ میلیون آزمون بخواد ثبت نام کنه مثل قلمچی اونم حداقل ۱۰ میلیون

بدون پول کنکور هم نمیشه قبول شد

کنکور ی مرحله ای از زندگیه ک توششذهنیت و استمرار و تعهد به خود و دیسیپلین و نظم حرف اولو میزنه. نه س ...

دقیقا من اون استمرار رو ندارم

یه روز میخونم یه روز نمیخونم

اینجوری بدرد نمیخوره

چرا الان نمیخونی خب نهایی خوب و کنکور متوسط ؟؟؟فکر میکنی هر کی قبول شده تو بهترین شرایط و رفاه و حما ...

جواب پیام تونو بالاتر دادم عزیزم ریپ نخورد🤦🏻♀️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792