سلام
پشت کنکوریم امسالم مثل سالای قبل هیچی نخوندم
از یه طرفم حرفای فامیل و فشار خانوادم داره اذیتم میکنه
دلمم میخواد واسه ی علاقم تلاش کنم ولی استمرار رو ندارم
یجورایی خسته ام ، ناامیدم
حس میکنم همش بخاطر دو سال پشت کنکور موندنمه
امسالم بخوام بمونم میشه سال سوم😔
خیلی بده خانوادم پشتم نیستن
جایی ام ندارم برم درس بخونم
کتابخونه ی شهرمونم تایمشو کم کردن
نمیدونم چیکار کنم
از یه طرف میگم بمونم امسالمم مثل سالای قبل هیچی نخونم تنبلی کنم(میترسم)
از یه طرفم حسرتش به دلم میمونه و بخاطر فامیل و خانوادم برم یه رشته چرت؟