2789
عنوان

خانما بیاید

31 بازدید | 8 پست

یکی بهم گفت که برم سالن آرایشگاه منشی بشم در عوض بهم کراتین و احیای مو رو آموزش میده ولی هیچ حقوقی نمیگیرم بعد از اینکه یاد گرفتم به عنوان دستیار خودش کار میکنم اونجا و حقوق میگیرم

بنظرتون برم ؟؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اگه واقعا آدم خوبی باشه و بهت کمک کرده ..من به جان بودم حاضر بودم یه پولی هم بدم ...چند تا مزیت داره.. هم بهت یاد میده .. اعتماد به نفست تو کار زیاد میشه ..با جو آشنا میشی .. روابط عمومیت خوب میشه..از تو همون مشتری ها مشتری ثابت خودتو پیدا میکنی....البته به شرط اینکه آرایشگاه جای خوبی و مشتری زیادی داشته باشه ...

سینگل به گوری تا ابد 
خیلیا میگن قشنگ یاد نمیدن و انقدر باید کارای آرایشگاه رو انجام بدی که فرصت یادگیری نداری نمیدونم چیک ...

وقتی بخای توی آرایشگاه خودش کار بکنی خوب بهت یاد میده

بعدم رایگان هست برو حالا ببین چطوره پول که نمیخاد بدی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792