یکی بهم گفت که برم سالن آرایشگاه منشی بشم در عوض بهم کراتین و احیای مو رو آموزش میده ولی هیچ حقوقی نمیگیرم بعد از اینکه یاد گرفتم به عنوان دستیار خودش کار میکنم اونجا و حقوق میگیرم
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
اگه واقعا آدم خوبی باشه و بهت کمک کرده ..من به جان بودم حاضر بودم یه پولی هم بدم ...چند تا مزیت داره.. هم بهت یاد میده .. اعتماد به نفست تو کار زیاد میشه ..با جو آشنا میشی .. روابط عمومیت خوب میشه..از تو همون مشتری ها مشتری ثابت خودتو پیدا میکنی....البته به شرط اینکه آرایشگاه جای خوبی و مشتری زیادی داشته باشه ...