شما بگو ۲۰ میلیون
دلت میاد اون ۲۰ میلیون بخوری خرجش کنی؟
چه برسه سود ناچیز
شما داری سرش کلاه میزاری در صورتی که دلالی اینطور نیست دلال تو کار خرید فروشه سعی میکنه پایین بخره گرون بفروشه مثل کاسب ها
شما داری کلاهبرداری میکنی قیمت اصلی رو بالا میگی سچد خودت برمیداری
گوشی فروش هام انقدر سود نمیکشن رو گوشی هاشون