2789
عنوان

قانون جذب

92 بازدید | 17 پست

من کاملا بی طرفانه میگم به نظر من دوره ها و کلاسهای معروف قانون جذب فقط برای سود و منفعت شخصی یه عده برگزار میشه ، درآمد میلیاردی و.... همش وعده هست واسه ترقیب افراد به شرکت توی این کلاس ها، یه جورایی اصل و محتوای قانون جذب توسط این افراد تحریف شده ، من خودم به قانون جذب معتقدم اما به نظرم باید آدم شخصا و با تحقیقات خودش بهش معتقد بشه و با عقل اندیشه ، نه اینکه با هر کتاب و دوره ای بره سمتش ، نظر شما چیه ؟؟

👌🏻👌🏻

من فمنیست و مخالف کودک همسری و خیانت و دروغ و ریا و تزویر هستم پس اگه کسی غیر این تفکری داره منو ریپ نزنه!جواب همه رو با احترام میدم اگه دیدی که جواب ندادم یا ندیدم ببخشید 🩵 یا انقد بی ارزشو بیشعور هستی که جواب ندادم،من با ادمای احمق بحث نمیکنم!درخواست دوستی اصلا قبول نمیکنم چه زن و چه مرد!

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


قبولش دارم ولی عمل بهش بشدت سخته

خب ببین فلان شخص میاد توی کانال ها میگه توی سه ماه پولدار میشی و درآمدت ده برابر میشه و... بعد میبینی هزینه دوره هاش سر به فلک میکشه، به نظرم انسان باید خودش بره دنبالش ، الان طوری توی جامعه قانون جذب رو جا انداختن که آدم به هرچی فکر کنه باید براش فراهم بشه، تحریفش کردن

راستش من معتقدم خداوند قوانینی رو توی جهان مادی و جهان متافیزیک وضع کرده ، و سیستم هستی بر مبنای اون ...

چه قوانینی

خدا سرنوشت همه رو از قبل نوشته و طبق همون زندگی میچرخه اگه منظورتون اینه بله درسته

چه قوانینی خدا سرنوشت همه رو از قبل نوشته و طبق همون زندگی میچرخه اگه منظورتون اینه بله درسته

اگه سرنوشت از قبل نوشته شده پس دعا و طالع بینی کاملا کار بیهوده ای هست، منظورم از قوانین خداوند اینه که خداوند همه چیز رو بر اساس نظم و الگوریتم خاصی خلق کرده ، و بر مبنای اون ما زندگی میکنم ،

اگه سرنوشت از قبل نوشته شده پس دعا و طالع بینی کاملا کار بیهوده ای هست، منظورم از قوانین خداوند اینه ...

چقدر خنده دار

طالع بینی یعنی چی؟یعنی اون ساحره طالع شما و سرنوشت شمارو که از قبل نوشته شده رو مبینه و دعا و طالع ام جزی از سرنوشتن مخصوصا تو زندگی من به شخصه تجربه کردم

اره خدا همچیو از قبل چیده ما فقط داریم اونا رو اجرایی میکنبم

چقدر خنده دارطالع بینی یعنی چی؟یعنی اون ساحره طالع شما و سرنوشت شمارو که از قبل نوشته شده رو مبینه و ...

من کاری به طالع بینی و... ندارم منظورم اینه که خداوند. هم در گذشته و هم در حال و هم در آینده حضور داره ،

اصلا خداوند یک قدرت فرازمانیه،

اینکه بگیم خدا قبل از اینکه دنیا بیایم همه چیز رو از قبل نوشته ، پس دیگه دعا کردن برای شفای بیمار کار بیهوده ای هست ، اگه خداوند همه چیز رو از قبل نوشته باشه بدون تغییر پس دیگه ما به عنوان انسان هیچ اختیاری از خودمون نداریم ، گناهی هم که میکنیم خدا از قبل نوشته ،

من کاری به طالع بینی و... ندارم منظورم اینه که خداوند. هم در گذشته و هم در حال و هم در آینده حضور دا ...

تو دعا کن تا خدا نخواد مگه اون بیماررخوب میشه؟

همچی دست خدا و قدرت خداس تو التماس کن اصلا تا خدا نخواد اون مریض خوب نمیشه

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز