من کاری به طالع بینی و... ندارم منظورم اینه که خداوند. هم در گذشته و هم در حال و هم در آینده حضور داره ،
اصلا خداوند یک قدرت فرازمانیه،
اینکه بگیم خدا قبل از اینکه دنیا بیایم همه چیز رو از قبل نوشته ، پس دیگه دعا کردن برای شفای بیمار کار بیهوده ای هست ، اگه خداوند همه چیز رو از قبل نوشته باشه بدون تغییر پس دیگه ما به عنوان انسان هیچ اختیاری از خودمون نداریم ، گناهی هم که میکنیم خدا از قبل نوشته ،