2789

کره ای متوسط را گفتند 35 میلیون. که البته حدود 5 معمولا پودر استخوان میخواد.قبلش هم عکس opg لازمه

دردش برای همه یکسان نیست.دندون های مختلف هم فرق داره.از کم تا زیاد عوض میشه.ولی کلا باید بتونی حداقل یک روز به خودت استراحت بدی.به هر حال با مسکن اکی میشه دردش ولی در نظر داشته باش که ممکنه حتی تا دو سه روزی یکم درد و خونریزی داشته باشه و کامل طبیعی نباشه شرایطت.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کره ای متوسط را گفتند 35 میلیون. که البته حدود 5 معمولا پودر استخوان میخواد.قبلش هم عکس opg لازمه

یا خدا خیلی میترسم یکی از دندون های آسیاب رو ندارم

💩 دهن آقایون هولی که درخواست میدن

من دندونم رو سیزده سال پیش کشیدم و خالیه ولی به شدت میترسم

منم مثل شما خیلی می ترسیدم

ولی باور کن از عصب کشی دردش کمتر بود

حالا یا دندون من این مدل بود یا دندونپزشکی که رفتم خیلی مهارت داشت

و یا کلا همینه درد خاصی نداره با یه ژلوفن آروم میشه

خدایا بخاطر داشتن دوتا وروجک شیرین ازت ممنونم 
منم مثل شما خیلی می ترسیدم ولی باور کن از عصب کشی دردش کمتر بود حالا یا دندون من این مدل بود یا دندو ...

چقدر خوب شما کجا انجام دادی

💩 دهن آقایون هولی که درخواست میدن

بیشتر از دردش میترسم

برا من یکیش خیلی درد داشت ولی خب بالاخره ی روزه تموم میشه میره دیگه. اما یکی دیگش دردش کمتر بود. کلا برای هر کسی ی جوره بعضیا با ی دون مسکن دردشون تمومه ولی من همینکه دردش کتر بود هم تقریبا تا 24 ساعت باید هر چند ساعت ی دونه نوافن میخوردم.

بعدش باید بتونی دراز بکشی و مسکن بخوری.اونقدر چیز خاصی نیست که نشه تحمل کرد. درد جیبش بنظرم بیشتر بو ...

من با پولش مشکل ندارم میترسم تو سن بالا نداشتن دندون بیشتر فشار بیاره

💩 دهن آقایون هولی که درخواست میدن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792