سلام امیدوارم حالتون خوب باشه .
من ۱۵ سالمه و از ۸ سالگی روی پیشونیم لکه تیره ای زد که حتی دکترا تشخیص ندادن چیه و من از وقتی گوشی دادن دستم مشغول شدم هی مطالعه و سرچ کردم و کلی دکتر پیدا کردم همرو رفتم مدام ضده آفتاب و ضد لک های زیر نظر متخصص استفاده کردم هیچکدوم جواب نبود کمرنگ تر میشد و دوباره میومد بالا حسابی نا امید شده بودم پیشه خانمه لطفی که بابله رفتم گفتن اگزماعه و دارو دادن که اصلا کوچکترین اثر نداشت و من یه کرم پیدا کردم به اسمه عروس بچها خواهش میکنم پولاتونو دور نریزید این کرم برای همه لک ها عالیه . ۳۵ روزه استفاده میکنم یکی دو درجه روشن شدم و نگرانه ترکیباتش اصلا نباشید چون 1 درصد هم کروتون نداره کرم هایی مثه معجزه کوروتن داره که اگه نزنید پوستتون داغون میشه و اعتیاد به کوروتون میگیرید اصلی ترین ماده کرم عروس یه ماده مشکیه که تو همه کرم های لکه لر هست معروف به دانه تخم کدوعه فک کنم و برای نتیجه قطعی بنظرم باید یبار دیگه کرم عروسو شارژ کنم بشدت پیشنهاد میکنم به هیچ وجه تبلیغ نیست .