من ۱۵ سالمه و از ۸ سالگی روی پیشونیم لکه تیره ای زد که حتی دکترا تشخیص ندادن چیه و من از وقتی گوشی دادن دستم مشغول شدم هی مطالعه و سرچ کردم و کلی دکتر پیدا کردم همرو رفتم مدام ضده آفتاب و ضد لک های زیر نظر متخصص استفاده کردم هیچکدوم جواب نبود کمرنگ تر میشد و دوباره میومد بالا حسابی نا امید شده بودم پیشه خانمه لطفی که بابله رفتم گفتن اگزماعه و دارو دادن که اصلا کوچکترین اثر نداشت و من یه کرم پیدا کردم به اسمه عروس بچها خواهش میکنم پولاتونو دور نریزید این کرم برای همه لک ها عالیه . ۳۵ روزه استفاده میکنم یکی دو درجه روشن شدم و نگرانه ترکیباتش اصلا نباشید چون 1 درصد هم کروتون نداره کرم هایی مثه معجزه کوروتن داره که اگه نزنید پوستتون داغون میشه و اعتیاد به کوروتون میگیرید اصلی ترین ماده کرم عروس یه ماده مشکیه که تو همه کرم های لکه لر هست معروف به دانه تخم کدوعه فک کنم و برای نتیجه قطعی بنظرم باید یبار دیگه کرم عروسو شارژ کنم بشدت پیشنهاد میکنم به هیچ وجه تبلیغ نیست .
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
من کلا به ماسک های خونگی اعتقاد ندارم همشونو استفاده کردم یچیزی که خیلی به پوستم آسیب زد ماسکه سفیده تخم مرغ بود چون اون پوستو سفت نمیکنه صرفا چربیه مفیده پوستو میکشه بیرون و اگه ناحیه پیشونیه من خشک باشه لکه تیره تر میشه
بله عزیزم نمیتونم بگم بشدت ولی قشنگ دو درجه روشن شدم و من مادر زادی خیلی سفید بودم یهو اینجوری شدم جواب گرفتم اگه سبزه باشی و قصد سفید شدن داشته باشی خیر جواب نمیده و صرفا لکه بره