چرا باید نباشه؟
اگر اون خدا عادل نیست،پس کلا خدا نیست
اصلا از عظمت دنیا خبر داری؟
خالق به اون عظمت و بزرگی چطور میتونه دنیای بیهوده خلق کنه که یه تعداد ظلم کنند و بمیرند؟
من معتقدم هدفی داشته
تو همین دنیا هم یه سریا نتیجه کارشون رو می بینند
پس دنیا سر خود نیست،قانون و قواعدی داره