زیر بغلم سمت راست هم پنجشش روز پیش به شدت درد میکرد که دستم بالا نمیومد. بعدش ورم کرد و اومد بالا و فکر کردم قدرت لنفووینه ولی بعد متوجه شدم که جوشه. بعد از دو سه روزم خودش رفت شد و الان یکم ورم داره ولی دیگه دردی نداره. بعد زیر بغلم سمت چپ هم شروع شد. به شدت الان درد میکنه و اصلا دستم رو نمیتونم بیارم بالا، به بدنم هم که میخوره اینقدر درد میگیره اینقدر درد میگیره که اصلا کلافه شدم واقعا. بعد زیر بغلم سمت راست هم یه دونه بود. سمت چپم رو دست میزنم متوجه میشم چهار تا حالت گرده نخودی میشم.