2789
عنوان

اسباب کشی

32 بازدید | 1 پست

سلام میخوام اسباب کشی کنیم میخوام کمکی بگیرم اما میدونم از خجالت و نمیتونم بشینم کار نکنم منم پا به پاش پامیشم کار میکنم چیکار کنم شماکه تجربهکمکی گرفتن داشتید بگین اینطور مواقع چیکار میکنید؟

من پا به پا نیرو واسه تمیزکاری هستم

ک دستمال های کثیف ب جای تمیز نزنه برعکس نزنه

کارهارو میگم یاخودم وسط خونه دوربر بخاطر میخواد بیاد شلوغ شده وسط م

با بچه کوچک تو این دوسال هر بار ک اوردم

یا یکبار حواب میومد تازه صبح خوابیده بودم اون ۸و۹اومده بود اومدم رو کاناپه خوابیدم

پسر م شوهرم تو اتاق بودن لعد راش انداحتم بره

الان اسباب کشی دارم برای برج ۵

 هرکجا هستم باشم آسمان مال من است پنجره فکر ، هوا ، عشق ، زمین مال من است. پسرم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792