در اصل باید از نیمه شب شرعی باید گذشته باشه ..یعنی بین نیمه شب شرعی و نماز صبح ..ولی مهم اون نمازه که به خاطر رضای خدا خوندی ..البته چون اطلاع نداشتی قبوله ..
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
للطفا منو تو نماز شبت یاد میکنی؟؟اسمم زینب شاغل بشم تو بیمارستان رسول اکرم درخواست دادم ب دکتر نظری موافقت کنن و مشغول ب کار بشم تو همین هفته خبر بدن ب امید خدا
چون نماز شب یه نماز مستحبی هست و شما از روی بی اطلاعی تو اون ساعت خوندی مطمئن باش خدا ثوابش رو میده ..ولی الان که اطلاع پیدا کردی باید تو اون وقتی که گفتم باید بخونی که ثوابش بهت برسه..چون وقت عجیبی هست اون زمان