2789

در اصل باید از نیمه شب شرعی باید گذشته باشه ..یعنی بین نیمه شب شرعی و نماز صبح ..ولی مهم اون نمازه که به خاطر رضای خدا خوندی ..البته چون اطلاع نداشتی قبوله ..

سینگل به گوری تا ابد 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

آره .فدات شم ب امید خدا قبوله

للطفا منو تو نماز شبت یاد میکنی؟؟اسمم زینب شاغل بشم تو بیمارستان رسول اکرم درخواست دادم ب دکتر نظری موافقت کنن و مشغول ب کار بشم تو همین هفته خبر بدن ب امید خدا

نماز شب یا نماز صبع

درباره نماز شب پرسیدی که وقتش کی هست ..منم میگم بین نیمه شب شرعی و نماز صبح ..و زمان دقیقی ندارم ..

نیمه شب شرعی شهرت رو میتونی از تو نت سرچ کنی

نماز شب خیلی خیلی برکت داره ..دلایل محکمی هم داره که اگه مردم میدونستن حتی یه شب هم نمیخوابیدن

سینگل به گوری تا ابد 
الان که من ساعت ۱۰خوندم قبوله

چون نماز شب یه نماز مستحبی هست و شما از روی بی اطلاعی تو اون ساعت خوندی مطمئن باش خدا ثوابش رو میده ..ولی الان که اطلاع پیدا کردی باید تو اون وقتی که گفتم باید بخونی که ثوابش بهت برسه..چون وقت عجیبی هست اون زمان

سینگل به گوری تا ابد 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

خانمای راننده

aligudy2 | 11 ثانیه پیش

دوستان کمک

arf78 | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز