ماماندلساجون مدیر استارتر عضویت: 1401/09/09 تعداد پست: 53 عنوان واکسن 49 بازدید | 17 پست اگر بچه ای واکسن چهارماهگی را به دلایلی د رسن شش ماهگی زده باشد،واکسن شش ماهگی را چندروز بعدباید بزند؟ امروز | 08:56 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
نونزیرکباب عضویت: 1401/09/30 تعداد پست: 3274 مطمینید؟ دکترگفت یکماه بعدم میشه اره چون دختر منم دیر زد واکسن بعدی گفتن باید دوماه فاصله بدی یک مادر دهه ۷۰
ماماندلساجون مدیر استارتر عضویت: 1401/09/09 تعداد پست: 53 اره چون دختر منم دیر زد واکسن بعدی گفتن باید دوماه فاصله بدی چقدردیرزد؟ دکترگقت یا بهداشت؟
نونزیرکباب عضویت: 1401/09/30 تعداد پست: 3274 چقدردیرزد؟ دکترگقت یا بهداشت؟ هم دکتر هم بهداشتفاصله بین واکسن ها باید رعایت بشعزودتر نمیشه زدولی دیرتر میتونی بزنیمثلا بین واکسن ۴تا ۶ دوماه باید فاصله باشه ولی ۳ماه فاصله هم بدی ایرادی نداره یک مادر دهه ۷۰
لیلیوممرداب عضویت: 1399/04/10 تعداد پست: 11447 دختر منم دیر زد ،هرکدوم دوماه فاصله دادن بعدشفقط یکسالگی رو همون سر یکسالش زد ..........
ماماندلساجون مدیر استارتر عضویت: 1401/09/09 تعداد پست: 53 هم دکتر هم بهداشتفاصله بین واکسن ها باید رعایت بشعزودتر نمیشه زدولی دیرتر میتونی بزنیمثلا بین واکسن ... خب واکسن چهارماهگی رو چندوقتش بود زد؟
ماماندلساجون مدیر استارتر عضویت: 1401/09/09 تعداد پست: 53 دختر منم دیر زد ،هرکدوم دوماه فاصله دادن بعدشفقط یکسالگی رو همون سر یکسالش زد چهارماهگی رو دقیقا چندوقتش بود زد؟ و ششم اهگی رو کی زد؟
نونزیرکباب عضویت: 1401/09/30 تعداد پست: 3274 خب واکسن چهارماهگی رو چندوقتش بود زد؟ دقیق روز ایناش یادم نمیاد ولی یادمه که کلا واکسناش دیر. زد یک مادر دهه ۷۰
ماماندلساجون مدیر استارتر عضویت: 1401/09/09 تعداد پست: 53 دقیق روز ایناش یادم نمیاد ولی یادمه که کلا واکسناش دیر. زد چندروز تب کرد هرکدوم ازواکسنا؟
نونزیرکباب عضویت: 1401/09/30 تعداد پست: 3274 چندروز تب کرد هرکدوم ازواکسنا؟ فقط روز اول یک مادر دهه ۷۰
ماماندلساجون مدیر استارتر عضویت: 1401/09/09 تعداد پست: 53 فقط روز اول همه واکسناروز اول فقط؟ یکسالگی چی؟ روز دوم دیگه تب خفیف هم نمیکرد؟
نونزیرکباب عضویت: 1401/09/30 تعداد پست: 3274 همه واکسناروز اول فقط؟ یکسالگی چی؟ روز دوم دیگه تب خفیف هم نمیکرد؟ یکسالگی اصلا تب نکرد۱۸ماهگی هم تب نکرد اصلا۶و۴ سنگین بود تب کرد و اسهال استفراع یک مادر دهه ۷۰
ماماندلساجون مدیر استارتر عضویت: 1401/09/09 تعداد پست: 53 یکسالگی اصلا تب نکرد۱۸ماهگی هم تب نکرد اصلا۶و۴ سنگین بود تب کرد و اسهال استفراع 4و6 فقط یکروز تب کرد یا قطع وصل میشدتاچندروز؟