2789
عنوان

متاهلا بیاد

170 بازدید | 13 پست

توی دوران عقد هستم تقریبا ۱۱ ماهه . خوراکی بخوام شوهرم برام میگیره لباس هم میگیره . ولی پول تو جیبی اصلا نمیده مثلا بیردن برم هیچی ندارم خرج کنم البته مامانم یه مقداری بهم میده . ازش پرسیدم گفت بعد از عروسی میدم . همیچین موردی اطرافتون خودتون دیدید؟سر کار هم نگید برو اجازه نمیده

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

والا من عقد کرده بودم شوهرم همه چی برام می خرید اما پول تو جیبی نمی داد پول می خواستم خدا خیر بده پدرمو در خدمتم بود بابا شما هنوز خونه ی پدرتونید چیه رسم کردید تو عقد باید همه ی خرج با شوهر باشه

الانم که ۱۷ سال ازدواج کردم با اینکه شاغلم یه ریال از حقوقمو خرج نمی کنم تمام خرج و مخارجم کامل با همسرمه و چیزی ازم دریغ نمی کنه

بعضی از آقایون اینجورین که خودشون واسه خانوم خرج میکنن اما همون پول رو دست خانوم نمیدن ، این عقیده و اخلاق هم تا آخر عمر باهاشونه

بشین باهاش صحبت کن ببین چه افکاری تو سرشه که همچین کاری میکنه ، بعد عروسی چه حرفیه دیگه ، شما الان رسما و شرعی زن و شوهر هستید و از نظر قانونی باید هزینه های زندگی روزمره و نفقه تون رو پرداخت کنه

والا من عقد کرده بودم شوهرم همه چی برام می خرید اما پول تو جیبی نمی داد پول می خواستم خدا خیر بده پد ...

عزیزم اینکه شوهر خرج زنشو بده رسم نیست ، قانونه! حالا چه دوران عقد باشه چه بعد از عروسی

خانواده همین که توی دوران عقد هنوز دخترشون که زن مردمه رو توی خونه نگه میدارن لطف به آقاست چه برسه خانواده بخوان پول توجیبی هم بدن

عزیزم اینکه شوهر خرج زنشو بده رسم نیست ، قانونه! حالا چه دوران عقد باشه چه بعد از عروسی خانواده همین ...

آخه مسئله اینه اینجا این موضوعو مطرح می کنه یکی میگه دکمشو بزن یکی می گه شیفت دیلتش کن و ..... بابا شوهرشه اسمش تو شناسنامشه این چه راهنماییه می کنن اینجا نظر خواستن کاملا اشتباهه داره چهار تا دختر کم سن مجرد نشستن تو دلشو خالی می کنن که شوهرشم از چشمش بیافته داره می گه همه خرجی برام می کنه مگه دیگه چه خرجی داره خرج شکمه دیگه اونم غذا چون خوراکی ام می خره حالا خرج شکمشو باباش بده من درک نمی کنم پدری که این همه سال خرجتو داده بحث دو دوتا چهارتا نیست که بگی چون عقد کرده نمی دم این مسائل باید دوستانه حل بشه یه مدت کوتاهه عقده این حرفا نداره حالا بایا پول بده یا شوهر والا من از شوهرم تو عقد پول توجیبی نگرفتم الانم بهترین مرد روی زمینه و همه جوره در خدمتم این بنده خدا رو نسبت به همسرش بد بین نکنیم لطفا

تا زمانی که شما خونه ی پدرتونید و رابطه ی کامل با همسرتون ندارید خرج و مخارجتون با پدرتونه.

زمانی نفقه به عهده ی مرد میوفته که باهمسرش رابطه داشته باشه.و نفقه هم شامل خورد و خوراک و پوشاک و مسکن و لوازم مایحتاجه زنه.

شما از این همین حالا اینو بدون مرد ایرانی پول زیاد به زنش نمیده.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792