2789
عنوان

تدریس زبان

8 بازدید | 13 پست

سلام من معلم انگلیسی و فرانسوی هستم

تخصصم در اصل تدریس به کودکانه ولی بزرگسالان هم تدریس میکنم

نذر کرده بودم اگر کسی قصد داره خودخوان زبان بخونه کمکش کنم

اگر سوالی دارید بفرمایید

هیچ پولیم در تدریس نیست

کارخوبه خدادرست کنه سلطان محمود خر کیه ..بِحَقِّ یس وَ الْقُرآنِ الْکَرِیمِ وَ بِحَقِّ طه وَ الْقُرآنِ الْعَظِیمِ یا مَنْ یَقْدِرُ عَلَی حَوائِجِ السّائِلِینَ یا مَنْ یَعْلَمُ ما فِی الضَّمِیرَ یا مُنَفِّسَ عَنِ الُمَکُرُوبِینَ یا مُفَرِّجَ عَنِ الْمَغْمُوْمِینَ یا راحِمَ الشَّیْخِ الْکَبیرِ یا رازِقَ الطِّفْلِ الصَّغِیرِ، یا مَنْ لا یَحْتاجُ اِلَی التَّفْسِیرِ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ افْعَلْ بِی کَذا وَ کَذا به جای«و افعل بی کذا و کذا» حاجات خود را ذکر کنی/برخاتم انبیا محمد صلوات💖💖💖💖💖 يا مَنْ اِذا تَضايَقَتِ اْلاُمُورُ فَتَحَ لَنا باباً لَمْ تَذْهَبْ اِلَيْهِ اْلاَوْهامُ، فَصَلِّ عَلي مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَافْتَحْ لِاُمُوريَ الْمُتَضايَقَةِ باباً لَمْ يُذْهَبْ اِلَيْهِ وَهْمٌ، يا اَرْحَمَ الرَّاحِمينَ.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم مدرس هستم در آمدم ۱۰.تومنم نیست ماهانه بیمه هم ندارم

کارخوبه خدادرست کنه سلطان محمود خر کیه ..بِحَقِّ یس وَ الْقُرآنِ الْکَرِیمِ وَ بِحَقِّ طه وَ الْقُرآنِ الْعَظِیمِ یا مَنْ یَقْدِرُ عَلَی حَوائِجِ السّائِلِینَ یا مَنْ یَعْلَمُ ما فِی الضَّمِیرَ یا مُنَفِّسَ عَنِ الُمَکُرُوبِینَ یا مُفَرِّجَ عَنِ الْمَغْمُوْمِینَ یا راحِمَ الشَّیْخِ الْکَبیرِ یا رازِقَ الطِّفْلِ الصَّغِیرِ، یا مَنْ لا یَحْتاجُ اِلَی التَّفْسِیرِ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ افْعَلْ بِی کَذا وَ کَذا به جای«و افعل بی کذا و کذا» حاجات خود را ذکر کنی/برخاتم انبیا محمد صلوات💖💖💖💖💖 يا مَنْ اِذا تَضايَقَتِ اْلاُمُورُ فَتَحَ لَنا باباً لَمْ تَذْهَبْ اِلَيْهِ اْلاَوْهامُ، فَصَلِّ عَلي مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَافْتَحْ لِاُمُوريَ الْمُتَضايَقَةِ باباً لَمْ يُذْهَبْ اِلَيْهِ وَهْمٌ، يا اَرْحَمَ الرَّاحِمينَ.

عزیزم نذرتون قبول باشه ان شا.... دختر من تا الان به کلاس زبان آزادنرفته و تو مهر به کلاس دهم میخاد بره. بخاد بره کلاس زبان ، چطوری خودش رو خودخوان آماده بکنه برا تعیین سطح که به هر حال یه سطح معقولی با توجه به سنش محسوب بشه کتاب خاص یا ...میتونین معرفی بکنین؟؟هر چند من معتقدم خودخوان هم بخاد میتونه تا سطح قابل قبولی پیش بره و لزوما کلاس رفتن رو مساوی با یادگیری نمیدونم .

سلام من قراره کنکور زبان بدم. شنیدم دانشگاهش برای کسایی که مبتدین خوب نیست درسته؟

سلام عزیزدلم وقتت بخیر باشه

نه طبیعتا نمیتونید مبتدی باشید برای قبولی توی کنکور زبان باید تا سطح قابل توجهی زبانتون قوی باشه

اگر میخوای بهم خصوصی پیام بده بیشتر راهنماییت کنم

عزیزم نذرتون قبول باشه ان شا.... دختر من تا الان به کلاس زبان آزادنرفته و تو مهر به کلاس دهم میخاد ...

سلام عزیزدلم وقتت بخیر باشه

خودخوان مناسب افرادی هست که این دو شرطی که میگم رو داشته باشن

اولی اینکه قبلا حداقل دو یا سه ترم کلاس زبان رفته باشن و تقریبا دستشون اومده باشه یه چیزایی

دومی اینکه یه هدف خیلی مهم داشته باشن که اون هدف ضرب العجل داشته باشه مثلا طرف بخواد ۶ ماه دیگه آیلتس بده

چون حتی آدم بزرگ هم مداوم نمیشینه پای زبان وقتی هدفش ضرب العجل خاصی نداشته باشه یا وقتی معلم بالا سرش نباشه و هی ازش کار بخواد چه برسه به نوجوان

خوندن و یاد گرفتن زبان به حد حالا متوسط رو به بالا سخته؟ چقدر زمان میبره؟شما تافل اینام دارید؟

سلام خیر بنده تافل ندارم چون قصد مهاجرت نداشتم که بخوام بگیرم ولی ۱۲ شاگرد داشتم که نمرات خیلی عالی توی تافل گرفتن

و حدود ۲۵ شاگرد که نمره بالای هشت توی آیلتس داشتن

و اینکه نه زبان سخت نیست

ممارست و ادامه دادن سخته

و اینکه خیلی متفاوته و بستگی به تلاش فرد داره

منشاگرد داشتم از صفر

یعنی الفبا یادش دادم و ۳۵ سالش هم بوده و بچه داشته و وقت آزادش واقعا کم بوده ولی چون مرتب کارایی که میگفتم رو میکرد توی یک سال من به B2 رسوندمش

شاگرد هم داشتم که خودش A2 داشت ولی انقد تلاش نمیکرد و تنبل بود و ادامه نمیداد و هی کلاس رو قطع و وصل میکرد که توی یک یک سال و نیم تونستم به B2 برسونمش

چجوری 2 تا زبان فولی؟ تدریس خوبه؟از تجربت بگو در این زمینه

سلام عزیزم من از ۵ سالگی کلاس زبان انگلیسی میرفتم و توی خونه مامانم کارتون های انگلیسی میذاشت برام همیشه

تا ۱۳ ۱۴ سالگی انگلیسی شدیدا فول بود

بعد ۱۶ سالگی هم فرانسوی رو شروع کردم معلم خصوصی داشتم

الانم سال هاست توی کار تدریسم و باعث شده فراموش نکنم

عزیزم نذرتون قبول باشه ان شا.... دختر من تا الان به کلاس زبان آزادنرفته و تو مهر به کلاس دهم میخاد ...

من کلاس انلاینم دو نفر جا داره و بعد از هر ۵ جلسه تدریس

پول اون ۵ جلسه رو میگیرم که اعتماد راحت باشه و هروقت هم راضی نبودید بدون اینکه هزینه ای داده باشید بتونید لغو کنید

اگر مایل بودید کلاس آنلاین شرکت کنه دخترتون خصوصی

بهم خبر بدید

من کلاس انلاینم دو نفر جا داره و بعد از هر ۵ جلسه تدریسپول اون ۵ جلسه رو میگیرم که اعتماد راحت باشه ...

سلام عزیزم . سلامت باشی گلم. هزینه اش رو لطفا بگو و هم اینکه اجازه بدید ازش بپرسم بعد مایل بود تو خصوصی پیام میدم .

سلام عزیزم . سلامت باشی گلم. هزینه اش رو لطفا بگو و هم اینکه اجازه بدید ازش بپرسم بعد مایل بود تو خص ...

عزیزم هزینه برای هر سطح متفاوته اگر ممکنه خصوصی بهم پیام بدید کامل توضیح بدم بعد تصمیم بگیرید راحت

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792