2789
عنوان

چه مدلی بخرم

73 بازدید | 17 پست

خانما من قصد دارم توایتا آموزش نقاشی بدم..

برای عکس از کارهام میخوام گوشیمو عوض کنم.

درحال حاضر وسعم به آیفون نمیرسه..

چی پیشنهاد میدین که دوربین خوب داشته باشه؟؟


دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

Redmi note 14 4g ظاهرش شبیه آیفونه دوربینش هم خوبه همه چیزش شبیه آیفونه

..

تا جایی که یادمه از اولین گوشی که خریدم یا هوآوی بود یا سامسونگ..همیشه احساس میکنم عمر گوشی شیائومی نهایت یکی دوساله..آخه شنیدم مدام هنگ میکنن

..تا جایی که یادمه از اولین گوشی که خریدم یا هوآوی بود یا سامسونگ..همیشه احساس میکنم عمر گوشی شیائوم ...

اتفاقا مامانم گوشی شیائومی قدیمی داره. پنج ساله ازش استفاده میکنه آخ هم نگفته

برو اما بدان او اندازه من دوستت نخواهد داشت

من خودم از redmi note 14 4g استفاده میکنم راضی ام بستگی به خودت داره قیمتش هم ۳۰ تا چهله

مممنونم عزیزم

خودم توفکر سامسونگ a56 بودم.قیمتش تقریبا هم اندازه پولمه..۸۰تومن.

اما تونظرات میگن کیفیت دوربینش خیلی جالب نیست...

آیفون خیلی بیشتره...نهایت دست دوم بتونم بگیرم اونم ۱۲ یا ۱۳

عزیزم ایفون زیر 17 کلا دست دوم هست نو نداره نمیدونم اینو کی به نی نی سایتی ها یاد داده نو حتما 16 هم نداره

13 نرمال کیفیتش شرف داره به سامسونگ

مممنونم عزیزمخودم توفکر سامسونگ a56 بودم.قیمتش تقریبا هم اندازه پولمه..۸۰تومن.اما تونظرات میگن کیفیت ...

خب سامسونگ بخر هرکسی یه علایقی داره. ولی من راضی بودم دوربینش خوبه. نمیدونم چرا اینطوری نوشتن

برو اما بدان او اندازه من دوستت نخواهد داشت

خب سامسونگ بخر هرکسی یه علایقی داره. ولی من راضی بودم دوربینش خوبه. نمیدونم چرا اینطوری نوشتن

برای همون سامسونگ نوشتن عزیزم.

برای شیائومی که شما گفتی اتفاقا خیلی تعریف دوربینش روشنیدم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز