من دیگه زورم به این همه دلتنگی نمیرسه،پسر خوب شما منو به دردی مبتلا کردی که راه حل نداره،من بخاطر شما چهار ماهه همش سرم میزنم همش بیهوش می شدم حتی عکس ریه هامو هم گرفتم ولی هیچ دکتری نمیتونه تشخیص بده مشکلم چیه
خودم میدونم دردم چیه خب مثلا میتونم به مامان بگم چون اونو تو زندگیم ندارم همش حالم بده؟!خب قطعا نمیتونم بگم چون مامان از شما خیلی بدش میاد
ولی بین خودمون باشه شما تو زندگی من باشی همه چیز من اوکی میشه
امیدوارم بودنت به موقع باشه نه زمانی که من دیگه ازت متنفر شدم