2789
عنوان

کارماااا 😪

81 بازدید | 6 پست

پارسال پسر دختر عمم خواستگارم بود عکسشو دیده بودم و فقط ۱ سال ازم بزرگتر بود خوشحال بودم فاصله سنیش باهام کمه اما از چهره و هیکلش خوشم نیومد چاق بود منم کلا ۴۴ کیلو بودم بعد اینکه خونه اامون از هم دور رود نزدیک ۱۵ ساعت فاصله داشتیم و وقتی اومدن خواستگاری نمیدونم چی شد گفتم باشه با هم آشنا شیم بعد هی دو دل میشدم میگفتم نه (الکی هم میگفتم راهمون دوره سختمه دلم نمیومد بگم بهت حس ندارم به شدت دلسوزم به شدت همش میگفتم پسر خوبیه باید خوشت بیاد ازش نمیتونستم نه بگم میگفتم گناه داره دلش میشکنه) همش به خودم میگفتم باید اشنا شی بهش حس پیدا کنی گناه داره اشما شو حس پیدا میکنی 😐🤒تا اینکه هی منو راصی میکرد میکفتم باش دوباره بعد چند روز گریم میگرفت چون حس پیدا نمیکردم😭 دو دل میشدم میگفتم نه جوابم منفیه راهمون دوره خلاصه خیلی اذیت شد الان هر چی خواستگار واسم میاد سنشون بالاس همشون دهه ۶۰ بنطرتون دارم کارما پس میدم😪😔 الیته اینم بگم اون پسره روز ۳ م گفت قبل تو میخواستم خودمو بکشم و اخریا ک میگفتم ن گفت اگه زنم نشی خودمو میکشم منم عداب وجدان میگرفتم اداما میدادم بعد از اونطرف خودمم اذیت میشدم چون حس نداشتم بهش 😭

تو مسئول زندگی کسی نیستی

دیگه ام دلسوزی نکن

کارما وجود داره اما نه این مدلی

صبور باش رو خودت بیشتر کار کن

دعا هم بکن با خدا خیلی حرف بزن

اگر می خواهید اسرار جهان را کشف و پیدا کنید، از منظر انرژی و فرکانس و ارتعاش فکر کنید.تسلا
تو مسئول زندگی کسی نیستیدیگه ام دلسوزی نکن کارما وجود داره اما نه این مدلی صبور باش رو خودت بیشتر کا ...

مرسی عزیزم اره واقعا دلسوزیم بیش از حده در حدی ک نمیتونم بچه کسی رو دعوا کنم😶مبادا ناراحت نشه باید بزارمش کنار دلسوزیمو

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز