gggcgffv مدیر استارتر عضویت: 1405/02/07 تعداد پست: 398 عنوان مجردی 66 بازدید | 17 پست سال دیگ سی یک سال میشم مجردم هنوز فکر شو نمیکردم. رلمم نیومد جلو امروز | 02:15 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
gggcgffv مدیر استارتر عضویت: 1405/02/07 تعداد پست: 398 طورینی برو دنبال زندگی خودت کار بکن مستقل بشو ن نمیخام تنها. یعنی امید نداشته باشم
ابن_کم_برادرابن_زیاد عضویت: 1400/12/04 تعداد پست: 14653 رلت چرا نیومد کاربر ابن کم برادر ابن زیاد هستم🖤 اگه از کامنتم خوشت اومد لایک نکن لطفا اعلانم پر میشه دوست عزیزم🙏
اصحابکهف عضویت: 1405/03/17 تعداد پست: 35 الان راضی هستی ک مجردی یا نه دوست داشتی زودتر تشکیل زندگی بدی اگر برگردی عقب چ کارایی میکنی؟
gggcgffv مدیر استارتر عضویت: 1405/02/07 تعداد پست: 398 الان راضی هستی ک مجردی یا نه دوست داشتی زودتر تشکیل زندگی بدی اگر برگردی عقب چ کارایی میکنی؟ ن زودتر نه. مثلاً از دوسال پیش آره چون قصد جدی ای نداشتم قبلا الا ن تازه میخام عقب برگردم. باز همین سی دگ میخواستم ازدواج کنم
gggcgffv مدیر استارتر عضویت: 1405/02/07 تعداد پست: 398 چقد از کلمه رل بدم میاد یاد روبیکا میوفتم😕😂 خودمم بدم میاد. رل یعنی. کسی ک برا خوش گزورنیو. موقتع. حس خوبی نیست
infp_mahouti عضویت: 1402/11/17 تعداد پست: 460 خودمم بدم میاد. رل یعنی. کسی ک برا خوش گزورنیو. موقتع. حس خوبی نیست ان شالله به خواسته دلت برسی عزیزم❤❤ 💚💚
gggcgffv مدیر استارتر عضویت: 1405/02/07 تعداد پست: 398 ان شالله به خواسته دلت برسی عزیزم❤❤ تو سالمندان خخ
infp_mahouti عضویت: 1402/11/17 تعداد پست: 460 تو سالمندان خخ اوووف بابا یجور میگید ۳۰ انگار ۳۰۰ عه😕😂قبلا یکی سی بود میگفتن واییییییی این که سنش بالاسسیسسسالان میگن وای تو هنوز جوونی سیسی 😂❤ 💚💚
gggcgffv مدیر استارتر عضویت: 1405/02/07 تعداد پست: 398 اوووف بابا یجور میگید ۳۰ انگار ۳۰۰ عه😕😂قبلا یکی سی بود میگفتن واییییییی این که سنش بالاسسیسسسالان ... مرسی از دلداری گلم نمیگم پیرشدم. ولی بدم میاد عشقمم 23سالش بود. من بی مغز رواون حساب کردم