2777
2789
عنوان

سرزمینم

126 بازدید | 14 پست

سرزمینم، هر نسیمت بوی غیرت میدهد. در رگهایمان خون مردانی جاریست که برای خاکشان از جان گذشتند و زنانی که عاشقانه پرستاری کردند و نام وطن را سربلند نگه داشتند.❤️

زن ها هم جنگیدن فقط پرستاری نکردن

پروف خودمم🦋آناهــــیتا🦋اگه بعد بحث یا دعوا توی تاپیک هاتون شرکت کردم یا ریپلای زدم به این معنی نیست که عاشقتون شدم یا از رفتارم پشیمونم فقط به اسم کاربری دقت نمیکنم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

جانم فدای وطنم🤲🤲🤲🤲

یا رب زه غم حسین دلم محزون کن/در جان و دلم محبتش افزون کن/ بی عشق حسین هر آنچه باشد به دلم/ خون ساز و زه راه دیده ام بیرون کن .عزیزوم حسین🖤😭🥀

زن ها هم جنگیدن فقط پرستاری نکردن

این دیده این روزا میشه از این راه با خانوما خوش و بش کنه

زده تو کار وطن😁 زن نماس

مهشیدم🤍 پرندگانی که در قفس به دنیا آمده اند ، پرواز را یک بیماری میدانند...

این دیده این روزا میشه از این راه با خانوما خوش و بش کنهزده تو کار وطن😁 زن نماس

عه زن نماس🤣🤣🤣

اخییی بابای سارا و نیما موفق باشی سیسی🎀

پروف خودمم🦋آناهــــیتا🦋اگه بعد بحث یا دعوا توی تاپیک هاتون شرکت کردم یا ریپلای زدم به این معنی نیست که عاشقتون شدم یا از رفتارم پشیمونم فقط به اسم کاربری دقت نمیکنم

عه زن نماس🤣🤣🤣اخییی بابای سارا و نیما موفق باشی سیسی🎀

آره بابا قبلا رو کرده بودن یه سری چیزا ازش

تاپیکاش هم کاملا مشخصه زن نماس

مهشیدم🤍 پرندگانی که در قفس به دنیا آمده اند ، پرواز را یک بیماری میدانند...

آره بابا قبلا رو کرده بودن یه سری چیزا ازشتاپیکاش هم کاملا مشخصه زن نماس

خوبه باز یه بهونه پیدا کرد دلبری کنه 🤣

پروف خودمم🦋آناهــــیتا🦋اگه بعد بحث یا دعوا توی تاپیک هاتون شرکت کردم یا ریپلای زدم به این معنی نیست که عاشقتون شدم یا از رفتارم پشیمونم فقط به اسم کاربری دقت نمیکنم

زرنگ شدن میبینن چه موضوعهایی این روزا ویو میگیره

مهره مار دارن تو دلبری

پروف خودمم🦋آناهــــیتا🦋اگه بعد بحث یا دعوا توی تاپیک هاتون شرکت کردم یا ریپلای زدم به این معنی نیست که عاشقتون شدم یا از رفتارم پشیمونم فقط به اسم کاربری دقت نمیکنم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز