سلام وقت بخیر من میخوام طلا سازی رو شروع کنم اما بین دو موسسه موندم ممنون می شم که راهنماییم کنید
یکیش جهاد دانشگاه تهران هست و اونیکی موسسه طلانگاران
کدومش واقعا بهتره و مدرک معتبر تری داره و خوب آموزش میده؟
جهاد دانشگاه تهران میگه متریالو خودم باید تهیه کنم
اما طلانگاران خودش تهیه میکنه