خواهش میکنم😘 اره پس ولش کن فعلا با کارای دیگه خودتو سرگرم کن چون تو این موارد که ادم خودش پشیمون و بی اعصابه بهتره برا یه ادم خونسرد تعریف کنی که ببخنده و بگه اشکال نداره بیخیال که یکم فکرت سبک تر شه:))
خیالتم راحت خودتو سرزنش نکن هرکسی حداقل یه بار تجربش کرده