2789
عنوان

اورثینک

| مشاهده متن کامل بحث + 120 بازدید | 15 پست
اره انگار منم تو رودروایستی بودم.اره ممنون .اخه برم با مامانم حرف بزنم بدتر میشه

خواهش میکنم😘 اره پس ولش کن فعلا با کارای دیگه خودتو سرگرم کن چون تو این موارد که ادم خودش پشیمون و بی اعصابه بهتره برا یه ادم خونسرد تعریف کنی که ببخنده و بگه اشکال نداره بیخیال که یکم فکرت سبک تر شه:))

خیالتم راحت خودتو سرزنش نکن هرکسی حداقل یه بار تجربش کرده

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792