2789
عنوان

اورثینک

120 بازدید | 15 پست

دارم به یه کار اشتباهی که فروردین انجام دادم فکر میکنم.ببین اصلا کار مهمی نبود ولی اعصابم خیلی خرده.اخه این کار از من بعیده هیچوقت از این کارا نمیکردم.انقدر بهش فکر کردم از شدت استرس پاهام یخ کرده.میگم اصلا چیز مهمی نیست ولی خیلی دارم بهش فکر میکنم و اعصابم خرد شده

منم اینجوریم ی کار اشتباه کنم پوست خودمو میکنم انقد فکر میکنم

کاش پیرتر بودیم، مثل ریشه ها یا خیلی جوانتر بودیم، مثل شاخه ها اینجا که ایستاده ایم فقط تبر میخورد.........یکی از مهمترین ویژگی های آدمای (* امن *) اینه که دیگران نسبت به کلام و عمل او ((* نگران * )) نیستند

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خیلی کنجکاو شدم چیکار کردی مگ😁😅

وای بزار بگم.اقا ما این همسایه بالاییمون فروردین اومد دم خونمون بعد مامانم نبود من یه لحظه راهش دادم دم خونمون.خانومه ها. تقریبا همسن مامانم بود.بعد کلی هم ازش چیز پرسیدم و کلی هم چیز بهش گفتم.بعد دفعه اولی هم بود که میدیدمش.اخه هم ما هم اونا تازه اینجا خونه خریدیم.اونوقتم اعصابم خیلی خرد شد که چرا اینکارو کردم.حالا دوباره یادم افتاد و اعصابم خرده وای.

وای بزار بگم.اقا ما این همسایه بالاییمون فروردین اومد دم خونمون بعد مامانم نبود من یه لحظه راهش دادم ...

وای منم ی همچینچیزی بود انقو با طرف گرم گرفتم کل زندگیمو گفتم خاکتوسرم واقعا 🤣

 ‌ ‌
وای منم ی همچینچیزی بود انقو با طرف گرم گرفتم کل زندگیمو گفتم خاکتوسرم واقعا 🤣

وای بعدش چیکار کردی اعصابت خرد نباشه.اخه وای خاک بر سرمن من هیچوقت همچین کاری نمیکنم.

از اینکه به یه ادم غریبه انقدر گفتم.

اها اره میفهمم منم تجربش کردم یه راننده فضول هی سوال میپرسید یه عالمه گفتم نمیدونم فازم چی بود چون سنش خیلی بالا بود و منم کم سن بودم تو رودرواسی مونده بودم انگار😂 بعدشم یه مدت مث تو یخ میکردم:))))

ببین بعضی موقعا ذهن قفل میکنه رو یه چیزی یهو سعی کن خودتو مشغول یه کار *غیر از گوشی* مث صحبت یا بیرون رفتن یا چندتا کار کنی که حواست پرت شه یه دمنوشی چیزی برو بخور مثلا🧉

ولی در کل نگران نباش اینقد ادما متفاوتن ممکنه اصن یادشم نباشه تورو از بس کار و بار و فکرای مختلف داره یا شاید حتی خود همسایه هم بعدش مث تو بوده که چرا به یه غریبه اینقد گفته😂 خلاصه رهاکن دیگه درسشو گرفتی ازین به بعد جوگیر نمیشی تازه چیز خاصیم نبوده الکی نگران نباش😁

اها اره میفهمم منم تجربش کردم یه راننده فضول هی سوال میپرسید یه عالمه گفتم نمیدونم فازم چی بود چون س ...

اره انگار منم تو رودروایستی بودم.اره ممنونicon .اخه برم با مامانم حرف بزنم بدتر میشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792