butterfly811 مدیر استارتر عضویت: 1403/07/07 تعداد پست: 197 عنوان قرص LD 40 بازدید | 9 پست سلامدوستان کسی بخاطر جوش های هورمونیش قرص ld استفاده کرده ؟ جواب داده ؟ بعد قطع برنگشته ؟تا چند وقت استفاده کرده؟ مخصوصا اگه pco اش شدید نباشه دیروز | 21:25 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
زیدـبتمن عضویت: 1405/03/13 تعداد پست: 189 فکر نکنم رو جوش تأثیر داشته باشه، برا جوش ال دی نمیدن اسپیرونولاکتون میدن
butterfly811 مدیر استارتر عضویت: 1403/07/07 تعداد پست: 197 فکر نکنم رو جوش تأثیر داشته باشه، برا جوش ال دی نمیدن اسپیرونولاکتون میدن شما استفاده کردی ؟ جواب داده ؟
butterfly811 مدیر استارتر عضویت: 1403/07/07 تعداد پست: 197 من زیر نظر پزشک دروسبلین میخورم اثر گذاشته؟
yara18 عضویت: 1402/02/01 تعداد پست: 2695 اثر گذاشته؟ بله زیاد،البته دکتر آمپول هم میزنه ۴ هفته یه بارولی جوشم خوب شده،ریزش مو هام خوب شده، دارم وزن کم میکنمالبته خودم رژیم رو رعایت میکنمورزش میکنممکمل هم مصرف میکنم
butterfly811 مدیر استارتر عضویت: 1403/07/07 تعداد پست: 197 بله زیاد،البته دکتر آمپول هم میزنه ۴ هفته یه بارولی جوشم خوب شده،ریزش مو هام خوب شده، دارم وزن کم می ... چقدر خوب🤩