raha_mahmodi مدیر استارتر عضویت: 1399/12/21 تعداد پست: 30 عنوان کمکککککک 17 بازدید | 9 پست سلام دوستانمن قرص دوفامد مصرف میکردم الان 11 روز از قطعش گذشتهبی بی زدم دوتا هر دو تا خط tکمررررنگ افتاد نظرتون چیهممکنه الکی باشه منفی باشه تستم؟ کسی اینطور شده؟ دیروز | 21:16 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
لیلی_آگان عضویت: 1400/01/22 تعداد پست: 115640 دوتا خط t؟ هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤
raha_mahmodi مدیر استارتر عضویت: 1399/12/21 تعداد پست: 30 دوتا خط t؟ نه دوتا بی بی زدم هر دوتا t کمرنگ بود
لیلی_آگان عضویت: 1400/01/22 تعداد پست: 115640 نه دوتا بی بی زدم هر دوتا t کمرنگ بود خب مبارکه دیگه عزیزم هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤
لیلی_آگان عضویت: 1400/01/22 تعداد پست: 115640 🙄اخه کمرنگ بود ربطی نداره عزیز هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤
لیلی_آگان عضویت: 1400/01/22 تعداد پست: 115640 مرسی جانم از پاسخگوییت فدایت♥️🧡 هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤