2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

از دهم... فوقش یازدهم

و تن، فدای وطن...🤍 به فرزندان خود عشق، هنر و موسیقی بیاموزید تا به خاطر آبمیوه، کسی را نکشند...!🌿اگه ظاهر مهم تر از باطن بود، خدا جسم رو میگرفت، نه روح رو...👌🏻🌚 خانومای خوشگل باهم problem ندارن💆🏻♀️💞 متعهد به عشق بچگیم💍🤍کسایی که هنوز به بلوغ فکری نرسیدن و تفکرات دوقوزآبادی دارن منو ریپلای نکنن❗اگه جز مذهبیون افراطی، زن ستیز ها، و حامیان کودک همسری هستین، با من هم صحبت نشید، ممنونم...!🌻❌درخواست دوستی آقایون رو نمیپذیرم❌ ..مظهرالعجایب«BUL»🍇💫

آرها یازدهم تمومه تمومه تراز قلمچیم یازدهم ۶۹۰۰ اینا بود دهم رو هم دارم الان میخونم

میاری عزیزم

استمرار رو نگه دار مشاور خوب داشته باش جا نزن

دستامو گرفت، نفس عمیق کشید، نگاهشون کرد و گفت:” اون بوی خونه میده ولی مثل خودم گرگه!”

از یازدهمم پس میشه مشکل اصلیم سر شیمیه محاسبات

میشه... برای محاسبات ریاضیتو قوی کن... اگه واسه محاسبه کم میاری حتما مشکل از ریاضیه

و تن، فدای وطن...🤍 به فرزندان خود عشق، هنر و موسیقی بیاموزید تا به خاطر آبمیوه، کسی را نکشند...!🌿اگه ظاهر مهم تر از باطن بود، خدا جسم رو میگرفت، نه روح رو...👌🏻🌚 خانومای خوشگل باهم problem ندارن💆🏻♀️💞 متعهد به عشق بچگیم💍🤍کسایی که هنوز به بلوغ فکری نرسیدن و تفکرات دوقوزآبادی دارن منو ریپلای نکنن❗اگه جز مذهبیون افراطی، زن ستیز ها، و حامیان کودک همسری هستین، با من هم صحبت نشید، ممنونم...!🌻❌درخواست دوستی آقایون رو نمیپذیرم❌ ..مظهرالعجایب«BUL»🍇💫

مدرسم روشنگرانه نمیدونم میشناسید یا نه ولی فعلا با اونا پیش میرم

نه عزیزم نمیشناسم

همینکه پایتخت قویه عالیه

برای تجربی ۶۹۰۰ عالیه عزیزم

فقط جا نزن

دستامو گرفت، نفس عمیق کشید، نگاهشون کرد و گفت:” اون بوی خونه میده ولی مثل خودم گرگه!”

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز