2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مال من بعد چهار سال سرد شده ازم یه جوری رفتار میکنه که انگار من نیستم

بدون‌تو؟ منی‌نیست. بدون‌تو؟ رویایی‌نیست. بدون‌تو؟ شبی‌نیست. بدون‌تو؟ حرفی‌نیست. بدون‌تو؟ شادی‌ای‌نیست. بدون‌تو؟ هیچی‌نیست. بدون‌تو‌؟ زندگی‌ای‌نیست. بدون‌تو؟ قلبی‌نیست. بدون‌تو؟ دنیای‌پر‌از‌گل‌نیست. بدون‌تو‌؟ چشمانی‌نیست‌که‌من‌ببینم. بدون‌تو؟ من‌همیشه‌یک‌قلب‌شکسته‌دارم. ️.         اخه دورت بگردم من دشمنت نبودم ک اینطوری نابودم کردی:) ️ 

ربطی به حس و اینچیزا ندارم اگه هر دو طرف همو بخان.

فقط مثل روزای اول نیس اون روزا تازه اپل راهی دارین همو میشناسیم اما بعد ازدواج هم تعهد و وفاداریش قشنگه و هر از گاهی شیطونی بازی کارای متفاوت که زندگی یکنواخت نشه.

بستگی یه هدفی داره که اونارو کنار هم نگه داشته اگر هدف نیاز بوده که هردو برای هم وسیله هستن اگر هدف های بزگتر مثل درک عاطفی و احساست و منطق و اهداف مشترک و..... هم باشه که هر دوشون به یه اندازه توش شرکت کنن و.... این حس بیشتر دل بستگی درست میشه نه وابستگی و گاها وابستگی بیمار گونه

اگر انتخاب درست باشه و واقعا هدف عشقو علاقه بوده باشه و هردو به یک اندازه خودسازی کرده باشن و طرف مقابلشون مهم باشه و...... اون موقع میشه انتخاب هر لحظهشون و ته دلشون به این فکر مسکنن اگر به عقب برگردم دوباره انتخابش میکنم

شاید با یاد گرفتن و راهنمایی همدیگه، دنیای بهتری داشته باشیم. سواد رابطه یادتون نره که خیلی کمکتون میکنه هم تو زندگی فردی هم تو زندگی مشترک و تو اجتماع "با اجازتون پسرم"

مال من بعد چهار سال سرد شده ازم یه جوری رفتار میکنه که انگار من نیستم

بچه داری؟!

نه مستی نشان کفر است، نه جانماز نشان دینداری. نه پاکان را باکی از مستی، نه مستان را امکان دورویی. نه مویی نمایان نشان از هرزگی، نه چهار قد نشانه پاکی. هرکس هرآنست که ببوید نه آنکه ظاهرش گوید. نه مدافع بدی باش نه در فکر تدفین حقیقت. قضاوت کار ما نیست

من ازدواج کردم بعداز ازدواج افتضاح شد طلاق گرفتم بعداز چند سال اومد التماسم کرد برگردم دوباره ازدواج کردم خوب شد فقط باراول رفتم تا ته جهنم وبرگشتم

من خدا رومیبینم به شکل نور درمحیطی نیمه روشن پراز عطر گل با نورهای کوچک معلق درهوا با چشمه کوچک زلال صدای اهنگ صبح درمادرید گوش رو نوازش میکنه ومن درآغوش خداوندم دوستم داره بدون که به من نیازی داشته باشه.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792