2777
2789
عنوان

کنکوریا🥲🧡🌱

36 بازدید | 24 پست

حالتون چطوره بچه ها؟

آمادگی دارین برای نهایی؟

الان فقط برای نهایی میخونید یا کنکور و نهایی

من فقط درگیر نهاییم خیلی استرس دارم و تا حدودی ناامیدم میگم اگه امسالم نشه چی🥲🧡🌱

کاش میشد آینده رو دید...

به زودی به آرزوم (دبیری الهیات) میرسم🧡🌱😍

نظرت راجب رشته ی مددکاری اجتماعی دانشگاه تهران چیه


زندگی بهم یاد داد از مسیر لذت ببرم نه موقع رسیدن به هدف خوشحال باشم نه بعد شکست خودن ناراحت چون همشون میگذرن عین همه ی روز هایی که گذشتن درخواست دوستی پذیرفته نمیشود

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


فقط برای نهایی بخون نظر من رو میخوای

زندگی بهم یاد داد از مسیر لذت ببرم نه موقع رسیدن به هدف خوشحال باشم نه بعد شکست خودن ناراحت چون همشون میگذرن عین همه ی روز هایی که گذشتن درخواست دوستی پذیرفته نمیشود

نظرت راجب رشته ی مددکاری اجتماعی دانشگاه تهران چیه

راستش اطلاع چندانی ازش ندارم

بنظرم خوب باشه..بعد فک کنم تراز متوسط رو به بالا میخواد

به زودی به آرزوم (دبیری الهیات) میرسم🧡🌱😍

منم میخوام فقط نهایی بخونم

مشاورم و این ازمونای گوه قلمچی نمیزارن

کاربری دست هزارنفرهه👀پروفایلم یه گربه بود که روی تخت خوابیده بود🐱🐈_از الان میخوام برای آینده م بجنگم، برای یه خیال راحت، برای آرامش۱۹خرداد۱۴٠۴✨

راستش اطلاع چندانی ازش ندارمبنظرم خوب باشه..بعد فک کنم تراز متوسط رو به بالا میخواد

تراز ۸۸۰۰ انسانی خوبه؟ سخته آوردنش توی یکسال ؟

زندگی بهم یاد داد از مسیر لذت ببرم نه موقع رسیدن به هدف خوشحال باشم نه بعد شکست خودن ناراحت چون همشون میگذرن عین همه ی روز هایی که گذشتن درخواست دوستی پذیرفته نمیشود

بمیرم برات🥲

امسال سال خیلی سختی بود خیلی سخت

منم پارسال جمله اخرتو خیلی میگفتم امسال میبینم اونهمه استرس ارزش داغون کردن خودمو نداشت.

انشالله میرسی به اون چییزی که میخوای😙

دانشجو🧠

منم میخوام فقط نهایی بخونممشاورم و این ازمونای گوه قلمچی نمیزارن

چه رشته ای هستی؟

آره بنظرم اول نهایی و الویت قرار بده منم قلم چی میدم🥲

به زودی به آرزوم (دبیری الهیات) میرسم🧡🌱😍

برای کنکور خوندم قبلاً ولی حس می کنم چیزی یادم نیست 🥲

نگران نباش کنکور تستیه چرا یادت نباشه؟

تو بخون بقیه رو بسپر به خدا

نهایی تو خیلی جدی بگیر اون خیلی تاثیر داره خیلی زیاد

دانشجو🧠

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز