2777
2789
عنوان

کات یا ادامه

100 بازدید | 9 پست

جداشدم دوتا دتتر۱۴و۱۲ دارم

همیشه تو ذهنم این بود بامردی اشنابشم که مثل خودم دختر داشته باشه و خانش فوت شده باشه و ازدواج کنم

این مدت بعد جدایی هم تجربه دوستی داشتم ولی همشون دنبال سواستفاده بدون دلسوزی هستن و یه مدت تنها بودم

برحسب اتفاق بایه اقایی اشنا شدم که خانمش ۵ماهه از دست داده و یه دختر۸ ساله داره و رابطش باخانمش خیلی خوب بوده ..ادم سالمیه از نظر اعتقادی فرهنگی تحصیلات مالی در حد همیم

خییییلی زیاد بهم توجه میکنه و یه جورایی اولویت زندگیش شدم

الان که تو این موقعیت قرار گرفتم ترس اومده سراغم

انقدر فکر و خیال میکنم که حالم بده

همش میگم نکنه پشیمون بشم

اخه الانم مستقلم و شاغل بادخترام زندگی شادی داریم فقط بعضی وقتا تنهایی و نبودن همدم بهم فشار میاره

هی میزنه به سرم کات کنم و دنبال بهونه ام ولی هربار اون باحرفاش ارومم میکنه و منطقی حرف میزنه

ازیه طرف میگم کلا رابطه رو تموم کنم و خودمو ازاین درگیری ذهنی و نگرانی خلاص کنم از اونطرف میگم شاید واقعا دیگه ادمی که اینجوری شرایطش بهم بخوره و مطمین و خانواده دوست باشه به پستم نخوره

نمیدونم چیکار کنم


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

عزیزم دخترات آخر سر میرن دنبال زندگی خودشون بعد تو تنها میمونی ازدواج اگر طرفت آدم درستی باشه عیبی نداره به نظرم خصوصا که میگی آدم با درکیه

If you want to destroy me, do so with caution, because if your arrow misses, mine won't miss🎲...♞⚜“When I set the rules, the outcome is already decided... I don’t compete; I am the standard.”⚜♞⚜️پروفم کپی نشه⚜️

سلام دوست عزیز

ازدواج خواهی نخواهی یه سری محدودیت ها می یاره ، ولی اگه طرف مقابل ات آدم خوبی باشه اون محدودیت ها لذت بخش است

خداروشکر هردوی شما سن وسالی ازتون گذشته و دیگه بچه نیستید، یه مدتی به طور آزمایشی باهم باشید

ببینید می تونید ادامه دهید یا خیر....

اگه شد که عالی

اگه نشد هم چیزی ازدست ندادید .....


واما بعد

حس ششمم میگه باهم خوب خواهید بود وهمدم های خوبی برای هم هستید وعاقبت تون به خیر است که باهم باشید تاابد

معلومه که ادامه

موردی که پیدا کردی حتی واسه دختر مجرد هم خوبه! پس واقعا خوبه و ادامه بده

امیدت به خدا باشه، به خودت تکیه کن                                       به زبان انکار ادم ها گوش کنید; ادم ها دقیقا همان چیزی هستند که انکار میکنند
خودت دلت بیشتر به کدوم سمته؟؟کات یا ادامه


بیشتر به کات فکر میکنم چون ترس و نگرانیهام زیاده

میترسم نتونم ۵نفرو مدیریت کنم

یا محدودبشم یا اخلاقش بعد ازدواج اونجوری ک میخام نباشه

جدی ازچه نظر میگی خوبه

به خاطر حرفات و ویژگی هایی که گفتی، مخصوصا که میگی سالمه، پس احتمالا دخترش هم سالمه و در کل دخترا هم اروم و کم دردسرن نسبت به پسررا

امیدت به خدا باشه، به خودت تکیه کن                                       به زبان انکار ادم ها گوش کنید; ادم ها دقیقا همان چیزی هستند که انکار میکنند
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز