2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

حالم خیلی بده خیلییی اصلا نمیدونم چاره چیه چیکار کنم .. من خیلی دووم اوردم

چندسالی هست که بخاطر یه سری مسائل که تو خونم پیش اومد دچار وسواس شدید شدم و افسردگی خیلی شدید مرگ و هرروز به چشم میدیدم و نمیمردم خدا نجاتم داد از اون شرایط

الان وسواس شدید دارم حس میکنم تموم وسایلم خونم کثیفه خودم اونقدر اذیتم اونقدر اذیتم که خدا داند هرروز دلم میخواد به حال خودم که اینقدر بدبختم گریه کنم

بخدا دیگه توانی برام نمونده از نظر روحی کم اوردم دیگه خستم از تموم مسئولیت هایی که رو دوشمه از تموم توقع ها از اینکه هیچکس هیچکس درکم نمیکنه هیچکس

چیزیم میگم از حالم فقط سرزنش فقط سرزنش فقط این حرفا که تو تنبلی فقط بخواب بخواب نمیدونن که خواب تنها راه فرارم از این زندگیه


حالم خیلی بده خیلییی اصلا نمیدونم چاره چیه چیکار کنم .. من خیلی دووم اوردمچندسالی هست که بخاطر یه سر ...

هرروز کلی تلاش میکنم از دله صفر بیام پله یک بهترشم ولی هرروز اونقدر خورد میشم اونقدر نادیده گرفته میشم اونقدر باهام بد رفتار میشه دوبارع کامل له میشم دوباره سقوط به پله صفر دوباره من تلاش کن و دوباره همون

کافیه یه روز ناهارو شام شوهرم اماده نباشه اونقدر دادو غر جلو همسایه ها ابرو برام نذاشت همش داد میزنه توبیماری بیمار بیمار😭😭😭

من زندگیو دوست دارم و این حقم نیست بخدا حقم نیست

ولی تنها راه فرار از این درد از این خستگیا فقط مرگه

هرروز کلی تلاش میکنم از دله صفر بیام پله یک بهترشم ولی هرروز اونقدر خورد میشم اونقدر نادیده گرفته می ...

غصه همه رو خوردم برا همه هرکار تونستم کردم ولی دوساله که این حالمه دریغ از کمک از یکی 😭😭😭 نه خواهر نه مادر نه هیچکس

من چیکار کنم شوهرمم نمیذاره برم روانپزشک

غصه همه رو خوردم برا همه هرکار تونستم کردم ولی دوساله که این حالمه دریغ از کمک از یکی 😭😭😭 نه خواه ...


چرا نمیذاره بری روانپزشک؟؟؟ آخه چاره تو فقط همینه

عروس خاله من مثل شما بود دیگه لرزش دست گرفته بود از شدت فشاری ک روش بود بینهایت وسواسی بود یادم نمیاد رفته باشیم خونش قالی هاش خشک باشن همیشه در حال شامپو فرش کشیدن رو مبل و قالی و....

همه بهش گفتیم برو روانپزشک الان یکساله انققققد خوب شده

میگه تازه دارم میفهمم زندگی یعنی چی

چرا نمیذاره بری روانپزشک؟؟؟ آخه چاره تو فقط همینه عروس خاله من مثل شما بود دیگه لرزش دست گرفته بود ا ...

نمیذاره همین الان بهم میگ بیمار اگه برم که همه جا میگ روانی هستم

چرا نمیذاره بری روانپزشک؟؟؟ آخه چاره تو فقط همینه عروس خاله من مثل شما بود دیگه لرزش دست گرفته بود ا ...

اونقدر اذیتم میکنه فقط خدا میدونه من مشکلی براش پیش میاد اونقدر کنارشم اونقدر ارومش میکنم ولی اون یه مشکل داشتم تو کل زندگیم فقط نمک رو زخمم بود تلاشامم میبینه ولی از عمد میخواد همه چیزو خراب کنه

نمیذاره همین الان بهم میگ بیمار اگه برم که همه جا میگ روانی هستم


هوففف....ببین برو دکتر عمومی بهش مشکلتو بگو


ببخشید عزیزم ولی مریض اصلی اونه ....نمیدونم چرا بعضیا نمیفهمن روان هم مثل جسم مریض میشه و چ بسا مریضی روان طاقت فرسا تره

مثل این میمونه ب کسی ک سرطان داره بگی نرو دکتر بهت میگن سرطانی

ببین توی یوتیوب سرچ کن درمورد وسواس ویدیوهاشو ببین تکنیکاشونو انجام بده خیلی کمکت میکنه

اگه شرایط دارو و دکتر نداری خودت ب خودت کمک کن

خییییلی سخته عزیزم ولی شدنیه

بخاطر حال خوب خودت تلاش کن


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز