fatemehazizy مدیر استارتر عضویت: 1404/05/31 تعداد پست: 22 عنوان یه سوال 75 بازدید | 6 پست تینت بهتره یا رژ؟کدومش آبرسانی بیشتری داره؟ 1405/03/31 | 09:04 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
bbaahhaarree عضویت: 1402/10/29 تعداد پست: 2064 تینت لب؟ تینت طبیعی تره قائدتا از این به بعد تو سایت انگلیسی حرف میزنم املام خوب شه اگه نفهمیدین جواب ندین مهم نیس
aidafroza عضویت: 1404/11/02 تعداد پست: 46 ببین شاید یه برند خیلی گرون خارجی اصل باشه آبرسانی داشته باشه وگرنه فکر نمیکنم این متفرقه ها آبرسانی داشته باشه یکم ماندگاری داشت باید نماز شکر بخونی
barbie87 عضویت: 1405/02/11 تعداد پست: 1925 برای اب رسانی لب بالم لب بزن لب رو خوب نرم میکنه غمگینم مثل مردی که با هزار بدبختی زن گرفته اما سر به زنگا میفهمه که زنش مردح!!!
ii_yasii عضویت: 1402/02/01 تعداد پست: 2056 اگه تینت اصل و اورجینال بخری، قطعا تینت بهتر از رژلبهولی اکثر تینت های معمولی بدتر لبو خشک میکنن و حتما باید بعدش یا همزمان بالم لب استفاده کنیمثلا یه مدت تینت اتود و بنفیت اصل داشتم عالی بود ولی بعدا یه تینت دیگه خریدم لبامو داغون کرد خدایا از ته دلم دعا میکنم که همه مرد/نر/پسرایی که تو نی نی سایت به من درخواست میدن سریعاااا عقیم،نازا و کچل بشن!! حالا دیگه خوددانید!!
artemis4444 عضویت: 1399/08/20 تعداد پست: 45336 تینت بهتره ولی ابرسانی لب ربطی ب این دومورد نداره قبل رژ یا تینتت باید بالم بزنی ارزش من رو به جز کسایی که منو دوست دارند کسه دیگه ای درک نمیکنه