2777
2789
عنوان

کسی بوده بچش

130 بازدید | 19 پست

کوچیک بوده سر کلاس واینمیستاده، ولی بزرگ که شده راحت مدرسه رفته و به درس علاقه داشته؟

بچه من ۵ سالشه، کلاس میره همش دنبال بهونست نره، اعصابم خرده که نکنه مدرسه نره یا درس خون نباشه

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چرا نمیموندی؟ چه حسی داشتی مگه؟

واای الان یادم میاد دلم میخواد بمیرم

حس دلتنگی زیاد از جمعیت بیزار معلممون پیر بود اذیتممممم میکرد میزدمون همش گریه میکردم از دوستام و همکلاسی هام بیجا بدم میومد

خدایا چنان کن سرانجام کار....... تو خشنود باشی و ما رستگار

پسر من پیش دبستانی اذیت میکرد و از وسط سال دیگه نرفت

ولی کلاس اول دیگه خوب شد الانم چهارمه

دیوانه و دلبسته اقبال خودت باش/سرگرم خودت عاشق احوال خودت باش /یک لحظه نخور حسرت آن را که نداری/راضی به همین چندقلم مال خودت باش 

پسر منم نمیموند بعداز اینکه موند علاقه ای به درس اصلااا نداره

ولی پسر عمه ی منم نمیموند ولی درسخون شد البته اون الان ۳۳ سالشه تو دوران بچه های امروز که همشون از درس فرارین نبود

مشکلش چی بود یعنی؟

بچش نمیرفت مدرسه میگفت میترسم برم مدرسه تو چیزیت شه بمیری مامان شم باهاش میرفت مدرسه همش که بهونه نگیره ولی سخته خب اینجور دید نمیشه بردش روانپزشک

به من میگن بتمنی دل نمیدم سرسری..

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز