دوستان من دو هفته از موعد پریودم میگذره . یک هفته که گذشت بیبی زدم منفی بود دوباره ۴ روز بعد و مجدد ۵ روز بعدش زدم و همه منفی بودن ولی من علائم پریودم نداشتم . دیگه امروز که شد دو هفته تاخیر تست بتا دادم و بتام ۰/۹۱ بود . دیگه میتونم مطمئن باشم که باردار نیستم که آمپول بزنم پریود شم؟ چون دیدم بعضیا گفتن با بتای خیلی پایین بعدا فهمیدن که باردار