2789
عنوان

میشه نظر بدید

17 بازدید | 0 پست

دوستان من دو هفته از موعد پریودم میگذره . یک هفته که گذشت بیبی زدم منفی بود دوباره ۴ روز بعد و مجدد ۵ روز بعدش زدم و همه منفی بودن ولی من علائم پریودم نداشتم . دیگه امروز که شد دو هفته تاخیر تست بتا دادم و بتام ۰/۹۱ بود . دیگه میتونم مطمئن باشم که باردار نیستم که آمپول بزنم پریود شم؟ چون دیدم بعضیا گفتن با بتای خیلی پایین بعدا فهمیدن که باردار

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792