rjdhdhhddhd مدیر استارتر عضویت: 1405/03/30 تعداد پست: 5 عنوان ریزش مو 18 بازدید | 6 پست بچها من ریزش مو دارم چند ساله یعنی حدودا ۳ سالی میشه بعد خب چند روز مونده به پریودم و روزایی ک پریودم بیشتز میشه شماام همینجورین یا نه؟ 1405/03/30 | 20:13 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
shokofe_khanoom88 عضویت: 1405/02/01 تعداد پست: 386 دقیقا منم سه ساله ولی ربطی به پریودم نداره نگران نباش توکل کن به خدا اوست که همه چیز را حل میکند💫
خورشیدگرمابخش عضویت: 1405/02/27 تعداد پست: 1012 برو متخصص پوست و مو ..هم برات آزمایش بنویسه ببینه از کمبود چیه و علتش چیه هم دارو بده بهت ..نذار موهات همینجور بریزه مشاوره بدیم به همدیگه
نیلوفر1370nilo عضویت: 1404/03/27 تعداد پست: 3316 شاید تنبلی داریشاید dht داریمن موهام عالی هستشایدمارثی ضعیفی
rjdhdhhddhd مدیر استارتر عضویت: 1405/03/30 تعداد پست: 5 برو متخصص پوست و مو ..هم برات آزمایش بنویسه ببینه از کمبود چیه و علتش چیه هم دارو بده بهت ..نذار موه ... رفتم هیج مشکلی نداشتم من چند سال پیش زیاد موهامو رنگ و دکلره کردم یعنی تو یماه دو سه بار دکلره و رنگ کردم از اون وقت ریزش گرفتن اینجوریه ک میریزن در میان ولی باز میریزن اونایی در اومدن
rjdhdhhddhd مدیر استارتر عضویت: 1405/03/30 تعداد پست: 5 شاید تنبلی داریشاید dht داریمن موهام عالی هستشایدمارثی ضعیفی 😭😭نه چیزیم نیست